A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр"
Великописарівської селищної ради, Сумської області

Новини

Дата: від до Скинути

Співпраця з закладами освіти.

4 листопада на базі Великописарівської СШ відбулося засідання асистентів учителів інклюзивних класів за участю фахівців ІРЦ та директорки цетру професійного розвитку учителів Плотнікової С.П. Воно проходило у формі воркшопу- зустріч невеликої групи спеціалістів в окремій області для обміну знаннями, досвідом. В ході спілкування присутні обмінялися думками, певними напрацюваннями, торкнулися проблем щодо навчання дітей з ООП. Також учасники засідання практично ознайомилися з особливостями  проведення артикуляційних вправ (учитель-логопед ІРЦ Дика О,І.) та отримали практичні поради щодо запобігання психічного перевантаження дітей із ЗПР ( психолог ІРЦ Єщенко Г.С.) у формі  пам’ятки.

10:48 05.11.2021

Будні ІРЦ

23 жовтня проведена робоча зустріч  з асистентами учителів інклюзивних класів Великописарівської СШ. Під час спілкування обговорили питання, які виникли в процесі роботи з дітьми із ООП, а також асистенти Карпенко Любов та Лиска Світлана ознайомилися з особливостями логопедичної роботи з такими дітьми. Поряд з цим розглянули питання організації та проведення методичного об'єднання асистентів учителів.

13:15 25.10.2021

Вебінар з асистивних технологій для спілкування дітей з ООП

21 жовтня 2021 року  працівники комунальної установи «Інклюзивно – ресурсний центр» Великописарівської селищної ради переглянули  онлайн вебінар з асистивних технологій для спілкування. Захід  дуже корисний для вчителів, асистентів вчителів, вихователів, асистентів вихователів, батьків та усіх хто цікавиться інклюзією. Були розглянуті питання практики використання альтернативної і додаткової комунікації (АДК) - технології, яка допомагає спілкуватись людям з мовленнєвими порушеннями. З метою комунікації можуть використовуватись піктограми, малюнки, жести, жестова мова, генератори мовлення, цифрові рішення, пристрої та додатки. Команда авторів та практиків на цьому вебінарі поділиться досвідом, який лежить в основі методичних рекомендацій. Як ефективно організувати спілкування з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивній освіті а також у щоденному житті в соціумі.  

09:18 22.10.2021

Графік роботи ІРЦ

З 1 липня по 25 серпня  спеціалісти центру перебуватимуть у відпустках. В цей період комплексна оцінка розвитку дітей та корекційно - розвиткові послуги проводитися НЕ БУДУТЬ. Відновлення комплексної оцінки відбуватиметься з 26 серпня, а корекційно - розвиткових занять - 1 вересня.

14:23 01.07.2021

Онлайн- семінар з питань організації інклюзивного навчання у закладах освіти Великописарівської селищної ради

18 березня в комунальній установі "Інклюзивно - ресурсний центр" Великописарівської селищної ради під модераторством головного спеціаліста відділу освіти, молоді та спорту Великописарівської селищної ради Іншиної Т.Ф. та директора Романенко І.О. відбувся онлайн - семінар з питань організації інклюзивного навчання у закладах освіти Великописарівської селищної ради.

10:03 19.03.2021

Коли є потреба звернутись з дитиною до інклюзивно - ресурсного центру

дитина почала пізніше гуліти, тримати голівку, тягнутися до іграшок, хапати їх, захлинається при смоктанні, із запізненням навчилася сидіти, повзати і ходити; до трьох років у дитини не з'явилося мовлення, вона спілкується за допомогою жестів та окремих складів; з іграшками і до цього часу гратися не може, лише на короткий термін дитину може привабити чужа або нова іграшка; дитина неуважна, казки не слухає, не розуміє їх змісту, погано запам'ятовує вірші; у поведінці дитини є моменти, які Вас хвилюють: малюк дуже рухливий, неслухняний або, навпаки, млявий, повільний, у нього повсякчас змінюється настрій; Ви бачите ці вади, але у Вас десь жевріє надія, що дитина переросте і буде такою, як і всі. У дитини є труднощі в засвоєнні освітньої програми чи навчальних предметів. Педагоги скаржаться, що у дитини с труднощі в навчанні, конфлікти в класі, агресивність Дитина часто відчуває себе втомленою, не бажає вчитись, виконувати домашні завдання, відвідувати школу. Дитина, на Ваш погляд, надто рухлива, або, навпаки, довго думає, гірше інших навчається, погано говорить. Деталі тут https://ircenter.gov.ua

10:06 09.03.2021

Міжнародний освітній семінар ,,АВА -терапія. Питання відповіді"

Працівники КУ "ІРЦ" 31 січня 2020 року  відвідали Міжнародний освітній семінар "АВА-терапія. Питання- відповіді",який відбувся на базі Конгрес -центру СумДУ. Доктор Тереза Сіансіоло з США презентувала власний досвід роботи  з АВА терапією з дітьми з особливими освітніми потребами.

21:15 31.01.2021

МОН РОЗШИРЮЄ МОЖЛИВОСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОПОМІЖНИМИ ЗАСОБАМИ ОСІБ З ООП

Розширено перелік закладів освіти, в яких можуть закуповуватися за кошти держави допоміжні засоби для навчання (спеціальні засоби корекції психофізичного розвитку) для осіб з особливими освітніми потребами. Відповідні зміни до наказу МОН від 23.04.2018 № 414 «Про затвердження типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах (групах) закладів освіти» зареєстровано в Мін’юсті за № 1183/35466 від 26.11.2020 р. Документ 8 грудня опубліковано в бюлетені «Офіційний вісник України», після чого він набув чинності. 

15:43 10.12.2020

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень