A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр"
Великописарівської селищної ради, Сумської області

Як організувати та підтримувати спілкування і взаємодію дітей в інклюзивному класі. Частина 1

Дата: 07.04.2021 10:12
Кількість переглядів: 138

“Коли дитину з особливими освітніми потребами (ООП) визнає колектив, вона більш успішна не тільки в спілкуванні, соціалізації, взаємодії, а й в академічних навичках”, – каже магістриня корекційної педагогіки, поведінкова аналітикиня, вчителька-логопединя школи №58 м. Києва, виконавча директорка Української асоціації поведінкових аналітиків Ольга Малікова.

В онлайн-трансляції для “Нової української школи” вона розповіла:

  • як педагогам підготуватися до приходу в клас дитини з ООП;
  • як підготуватися батькам;
  • які бувають практики для взаємодії учнів у класі;
  • що робити на перерві.

Детальніше тут  https://nus.org.ua/articles/yak-organizuvaty-ta-pidtrymuvaty-spilkuvannya-i-vzayemodiyu-ditej-v-inklyuzyvnomu-klasi-chastyna-1/


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень