Коли є потреба звернутись з дитиною до інклюзивно - ресурсного центру
дитина почала пізніше гуліти, тримати голівку, тягнутися до іграшок, хапати їх, захлинається при смоктанні, із запізненням навчилася сидіти, повзати і ходити;
до трьох років у дитини не з'явилося мовлення, вона спілкується за допомогою жестів та окремих складів;
з іграшками і до цього часу гратися не може, лише на короткий термін дитину може привабити чужа або нова іграшка;
дитина неуважна, казки не слухає, не розуміє їх змісту, погано запам'ятовує вірші;
у поведінці дитини є моменти, які Вас хвилюють: малюк дуже рухливий, неслухняний або, навпаки, млявий, повільний, у нього повсякчас змінюється настрій;
Ви бачите ці вади, але у Вас десь жевріє надія, що дитина переросте і буде такою, як і всі.
У дитини є труднощі в засвоєнні освітньої програми чи навчальних предметів.
Педагоги скаржаться, що у дитини с труднощі в навчанні, конфлікти в класі, агресивність
Дитина часто відчуває себе втомленою, не бажає вчитись, виконувати домашні завдання, відвідувати школу.
Дитина, на Ваш погляд, надто рухлива, або, навпаки, довго думає, гірше інших навчається, погано говорить. Деталі тут https://ircenter.gov.ua
10:06 09.03.2021