A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Комунальна Установа "Інклюзивно-Ресурсний Центр"
Великописарівської районної ради, Сумської області

Новини

Новини

В чому відмінність між дефектологом і логопедом?         В чому ж полягає відмінність між цими фахівцями?  Основна їхня відмінність у сфері компетенції фахівця. 

14:54 05.08.2020

Новини

ПОРАДИ ЩОДО СПІЛКУВАННЯ З ДИТИНОЮ, ЯКА МАЄ ПРОБЛЕМИ СЛУХУ  

14:54 05.08.2020

Новини

ЯК СЕБЕ ВЕСТИ З ГІПЕРАКТИВНИМИ ДІТЬМИ. РЕКОМЕНДАЦІЇ ПЕДАГОГАМ.

14:54 05.08.2020

Новини

Ігри для розвитку фонетико-фонематичної сторони мови «Пограємо в казку» Дорослий пропонує дитині згадати казку «Три ведмеді». Потім, змінюючи висоту голосу, просить відгадати, хто говорить: Михайло Іванович (низький голос), Настасья Пилипівна (голос середньої висоти) або Мишко (високий голос). Одна і та ж репліка вимовляється по черзі різним по висоті голосом, в трьох варіантах: – Хто сидів на моєму стільці? – Хто їв з моєї чашки? – Хто спав в моєму ліжку? – Хто ж був в нашому домі? І т.п.  «Зіпсований телефон” Мета: розвивати у дітей слухову увагу. Ігрові правила. Передавати слово треба так, щоб  діти, які сидять поруч не чули. Хто неправильно передав слово, тобто зіпсував телефон, пересідає на останній стілець. Ігрові дії: пошепки передавати слово на вухо гравцеві, який сидить поруч. Хід гри. Діти вибирають ведучого за допомогою лічилки. Всі сідають на стільці, поставлені в ряд. Ведучий тихо (на вухо) говорить якесь слово поруч сидячому, той передає його наступному і т.д. Слово має дійти до останньої дитини. Ведучий запитує у останнього: «Яке ти почув слово?» Якщо той скаже слово, запропоноване ведучим, означає, телефон справний. Якщо ж слово не те, то  ведучий запитує всіх по черзі (починаючи з останнього) яке вони почули слово. Так дізнаються, хто наплутав, «зіпсував телефон». Винний займає місце останнього в ряду. 2. Ігри для розвитку лексичної сторони мовлення (формування словника)   «Вершки-корінці»                                   Дидактична задача:  Тренувати дітей в класифікації овочів (за принципом: що у них їстівне – корінь або плоди на стеблі). Ігрові правила. Відповідати можна тільки двома словами: вершки і корінці. Хто помилився, платить фант.  

10:42 23.06.2020

Новини

Пальчикові ігри

14:37 22.06.2020

Новини

НУМІКОН - методика вивчення математики для дітей із синдромом Дауна. Практичні поради застосування для "сонячних діток"  

11:15 12.06.2020

Новини

Освіта для “дітей дощу”. Дитячий аутизм, нам варто про це знати “Діти дощу”, так називають дітей з аутизмом. Ці діти з особливим світосприйняттям, та надзвичайними можливостями. Вони можуть годинами дивитися, як падає дощ, (поведінка багато в чому є загадковою) їх не цікавлять заняття притаманні іншим дітям. Тому у всьому світі блакитний колір є символічним кольором для людей з аутизмом. Соціум сприймає їх, як мовчазних, відлюдькуватих людей, які всього лише потребують нашого розуміння і підтримки. 

08:47 12.06.2020

Новини

РОЗВИТОК ДРІБНОЇ МОТОРИКИ У ДІТЕЙ

08:46 12.06.2020

Розвивальні мультики

Вчимо цифри, числа та розв`язуємо приклади з Їжачком Жекою http://youtube.com/watch?v=YmQGI6mBPaw&feature=youtu.be

13:00 11.06.2020

Розвивальні мультики

ЛІСОВІ ТВАРИНИ для дітей - розвиваючі мультики українською мовою https://www.youtube.com/watch?v=1-4QEFKpuqM&feature=youtu.be

10:00 11.06.2020

School.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень