A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр"
Великописарівської селищної ради, Сумської області

Завдання в процесі проведення занять

Спеціаліст реабілітолог впродовж навчального року надає комплексну допомогу дітям, які відвідують заклад (ІРЦ), впливаючи на фізичний розвиток та моторну сферу дітей у яких порушена функція опорно-рухового апарату. Сприяє максимально можливому фізичному та моторному розвитку дитини.Підтримує та відновлює послаблені або втрачені рухові функції дитини з особливими освітніми потребами.

                                                             Завдання в процесі проведення занять

  •  Розширення біологічних можливостей організму дитини (дихальної, серцево-судинної, центральної нервової системи та інших систем);

  • підвищення стійкості та опірності організму дитини до несприятливих факторів навколишнього середовища;

  • формування  культурно-гігієнічніх навичок;

  • нормалізація тонусу м’язів дитини через інтеграцію рухової діяльності;

  • загальна релаксація організму та часткова релаксація окремих спастичних м’язових груп;

  • подолання слабкості (гіпотонії, гіпотрофії) окремих м’язових  груп та загальної м’язової гіпотонії;

  • покращення рухливості в суглобах;

  • покращення  м’язово-суглобового відчуття і тактильних (шкірних) відчуттів;

  • формування вестибулярних реакцій (повороти, нахили, перевертання);

  • формування  повноцінних опірних реакцій верхніх кінцівок, тазу та нижніх кінцівок;

  • розвиток статичної та динамічної рівноваги дитини;

  • розвиток загальної та дрібної моторики пальців рук;

  • формування рухових вмінь та навичок;

  • розвиток координації рухів, спритності, витривалості;

  • розвиток відчуття ритму;

  • формування правильної постави, ходи  та корекція порушень їх функцій;

  • корекція плоскостопості та вальгусної деформації стоп;

  • відновлення втрачених або послаблених рухових функцій та працездатності організму дітей з порушеннями опорно-рухового апарату;

  • формування здатності здійснювати комунікацію в різних сферах спілкування з урахуванням мотивації, мети та соціальних норм поведінки.

Дитині з порушеннями опорно-рухового апарату не потрібні експерименти, їй потрібні комплексний підхід, чітко поставлені цілі, умови для розвитку і звичний спосіб життя.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень