A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр"
Великописарівської селищної ради, Сумської області

Інформація для батьків

Дата: від до Скинути

Вчитися хоче, але не може. У чому причина?

Однією з причин труднощів у навчанні можуть бути різні недорозвинення відділів головного мозку. І це не означає, що з дитиною щось не так. Дитина може бути абсолютно здоровою фізично і розумово, але її мозок, який ще розвивається, не справляється зі шкільним навантаженням. Мозок дитини дозріває гетерохронно: різні функції розвиваються у різний час, кожна психічна функція має свою програму розвитку.

11:29 23.04.2024

Вправи для розвитку моторики і уваги

1. Вправа «Повтори за мною». Дитина повинна по інструкції: а) протягнути руки вгору, вниз, направо, наліво (якщо не знає «направо», «наліво», то «на вікно», «на двері»); б) показати витягнутою рукою на названий предмет (вікно, стіл, книга і т.д.); в) намалювати крейдою (олівцем) круг (паличку, хрестик) вгорі, внизу, праворуч, ліворуч дошки (зошита).

20:04 20.04.2024

Логопедичне домашнє завдання та мовні ігри з дітьми

Результативність логопедичної допомоги дитині залежить від ступеня зацікавленості і участі батьків у виправленні мови. Важлива роль у співпраці батьків і вчителя-логопеда відводяться домашнім завданням.

11:38 12.04.2024

Слухняні пальчики

Про розвиток дрібної моторики говорилося багато. Але чомусь усі акцентують увагу на тому, що дитині це знадобиться тільки для того, щоб потім красиво писати. Але ж писати - це ще так не скоро! До того, як дитина піде до школи, мине шість років! Тоді чому люди вигадали знамениту пальчикову гру «Сорока - білобока», що використовується для зовсім маленьких дітей?

14:39 01.04.2024

Розвиток мовлення дітей дошкільного віку за допомогою сюжетно-рольової гри

Невичерпні ті знання, уміння, які дитина набуває в іграх, особливо в сюжетно-рольових. Граючись, дитина навчається, але жодне навчання немож­ливе без допомоги основного — мовлення. У грі дітей ми маємо передовсім зважати на інтереси роз­витку їхнього мовлення.

14:18 26.03.2024

ЩО ТАКЕ ЛОГОПЕДИЧНЕ ТЕЙПУВАННЯ І КОЛИ ВОНО НЕОБХІДНЕ

Тейпування у логопедії застосовується як симптоматичний метод терапії, а також спосіб реабілітації м'язових структур та зв'язок артикуляційного апарату. Логопедичне тейпування діє на нервові закінчення через рецептори у шкірі. Це дає потужний рефлекторний відгук, змушуючи включитися в роботу "ледачі" м'язи.

16:01 02.02.2024

Ігрова діяльність вдома: для чого вона потрібна і як її ефективно організувати

В умовах сьогодення, коли багато часу проводимо вдома, особливо актуальним стає питання організації ігрової діяльності для дітей. Діти середнього віку зазвичай вже можуть самостійно організувати своє дозвілля і зробити його різноманітним. У дітей дошкільного і молодшого шкільного віку ці навички в достатньому обсязі ще не сформовані. Крім того, є діти, у яких гра має дуже одноманітний як сам репертуар ігор, так і спосіб взаємодії з іграшками. Тому для таких дітей потрібна допомога дорослих.

09:14 26.10.2023

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень