A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр"
Великописарівської селищної ради, Сумської області

Логопедичні заняття вдома

Дата: 27.06.2022 14:42
Кількість переглядів: 52

Для проведення занять вдома батькам необхідні наступні предмети та атрибути:

????дзеркало середнього розміру, щоб дитина мала змогу стежити за правильною постановкою губ та язика під час артикуляційної гімнастики;

???? фігурки тварин, муляжі фруктів та овочів, картки з різних лексичних тем («Професії», «Одяг», «Посуд», «Тварини» тощо);

????дитячі музичні інструменти для ігор з розвитку фонематичного слуху;

????атрибути для розвитку дрібної моторики: пластилін (або інший матеріал для ліплення), крупи (рис, макарони, горох), прищіпки, конструктори, шнурівки, лічильні палички, мозаїки, інтерактивні книги з фетру, розрізні картинки (від 2 та більше елементів різної конфігурації);

????дрібні іграшки та предмети (намистини, гудзики, камінці, кришки);

????зошит або альбом для виконання завдань;

????доступ до планшету (телефону, ноутбуку) під час онлайн-занять з логопедом.

?? Основні труднощі для батьків під час занять вдома – небажання дитини займатися. Важливо пам'ятати, що основна діяльність дітей – ігрова, тому всі заняття мають будуватися за правилами гри.

Деякі прості правила для занять вдома:

????для досягнення позитивного результату необхідно займатися з дитиною щодня. Кожного дня доцільно проводити: ігри на розвиток дрібної моторики; мовну (артикуляційну) гімнастику; ігри для розширення словника та розвитку зв’язного мовлення;

????починайте заняття з 5-10 хвилин на день, поступово збільшуючи час. Тривалість заняття без перерви має не перевищувати 15-20 хвилин. Якщо Ви бачите, що дитина вже стомлена, заняття необхідно припинити або перервати на певний час;

????відкладіть заняття, якщо дитина погано себе почуває;

????не вживайте слова "неправильно", підтримуйте всі починання дитини, її ініціативу, хваліть навіть за незначні успіхи;

????до заняття дитині легше звикнути, якщо воно проводиться день у день в один і той же час. Зазвичай дитина більш активна зранку;

????заняття може проходити як на підлозі, так і за столом, – усе залежить від цілей заняття;

????під час роботи намагайтеся не розкладати відразу всі іграшки та предмети, необхідні для заняття. Демонструйте лише ті іграшки, предмети, які потрібні для конкретної гри, почергово;

????не перевтомлюйте дитину та не перевантажуйте її інформацією;

????не хвилюйтеся, якщо не виходить провести заняття. Ваші старання не пройдуть даремно, і результат занять обов'язково з’явиться, хоч і не одразу.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень