Завдання в процесі проведення занять
Спеціаліст реабілітолог впродовж навчального року надає комплексну допомогу дітям, які відвідують заклад (ІРЦ), впливаючи на фізичний розвиток та моторну сферу дітей у яких порушена функція опорно-рухового апарату. Сприяє максимально можливому фізичному та моторному розвитку дитини.Підтримує та відновлює послаблені або втрачені рухові функції дитини з особливими освітніми потребами.
Завдання в процесі проведення занять
-
Розширення біологічних можливостей організму дитини (дихальної, серцево-судинної, центральної нервової системи та інших систем);
-
підвищення стійкості та опірності організму дитини до несприятливих факторів навколишнього середовища;
-
формування культурно-гігієнічніх навичок;
-
нормалізація тонусу м’язів дитини через інтеграцію рухової діяльності;
-
загальна релаксація організму та часткова релаксація окремих спастичних м’язових груп;
-
подолання слабкості (гіпотонії, гіпотрофії) окремих м’язових груп та загальної м’язової гіпотонії;
-
покращення рухливості в суглобах;
-
покращення м’язово-суглобового відчуття і тактильних (шкірних) відчуттів;
-
формування вестибулярних реакцій (повороти, нахили, перевертання);
-
формування повноцінних опірних реакцій верхніх кінцівок, тазу та нижніх кінцівок;
-
розвиток статичної та динамічної рівноваги дитини;
-
розвиток загальної та дрібної моторики пальців рук;
-
формування рухових вмінь та навичок;
-
розвиток координації рухів, спритності, витривалості;
-
розвиток відчуття ритму;
-
формування правильної постави, ходи та корекція порушень їх функцій;
-
корекція плоскостопості та вальгусної деформації стоп;
-
відновлення втрачених або послаблених рухових функцій та працездатності організму дітей з порушеннями опорно-рухового апарату;
-
формування здатності здійснювати комунікацію в різних сферах спілкування з урахуванням мотивації, мети та соціальних норм поведінки.
Дитині з порушеннями опорно-рухового апарату не потрібні експерименти, їй потрібні комплексний підхід, чітко поставлені цілі, умови для розвитку і звичний спосіб життя.