Мапа сайту - Комунальна Організація (Установа, Заклад) Комунальна Установа "Інклюзивно-Ресурсний Центр" Великописарівської Районної Ради Сумської Області
- Головна
-
Новини
- Книжка «Інклюзивне суспільство в Україні. Довідник практичних рекомендацій»
- Книжка «Інклюзивне суспільство в Україні. Довідник практичних рекомендацій»
- Співпраця з закладами освіти.
- Будні ІРЦ
- 22 жовтня Всесвітній день з вадами мовлення
- Вебінар з асистивних технологій для спілкування дітей з ООП
- Графік роботи ІРЦ
- Конкурс на заміщення вакантної посади фахівція ІРЦ
- Онлайн- семінар з питань організації інклюзивного навчання у закладах освіти Великописарівської селищної ради
- Коли є потреба звернутись з дитиною до інклюзивно - ресурсного центру
- Міжнародний освітній семінар ,,АВА -терапія. Питання відповіді"
- МОН РОЗШИРЮЄ МОЖЛИВОСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОПОМІЖНИМИ ЗАСОБАМИ ОСІБ З ООП
- З 2020 РОКУ ВЧИТЕЛІ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ВИВЧАТИМУТЬ МЕТОДИКИ РОБОТИ В ІНКЛЮЗИВНИХ КЛАСАХ
- Сьогодні, 22 жовтня, відзначають Всесвітній день людей з вадами мовлення, що має на меті акцентувати увагу на проблемі людей із мовленнєвими порушеннями для підтримки їх у суспільстві
- Інклюзивно - ресурсний центр відновлює роботу
- Роз’яснення щодо нових обмежувальних заходів на період карантину
- Дітям про карантин
- 2 квітня-Всесвітній день поширення інформації щодо проблем аутизму.
- Що портібно знати батькам про коронавірус?
- Як батькам подати заяву до ІРЦ онлайн?
- Фотогалерея
- Контакти
- Оголошення
- Батькам
- Вчителям
- Про нас
- Директор
- Педагогічний колектив
- Публічна інформація
-
Фінасова звітність
- Кошторис
-
Розшифровка касових видатків
- Розшифровка касових видатків за 1 квартал 2019 року
- Розшифровка касових видатків за 2 квартал 2019 року
- Розшифровка касових видатків за 3 квартал 2019 року
- Розшифровка касових відатків за 2 квартал 2020 року
- Розшифровка касових видатків за 1 квартал 2020 року
- Розшифровка касових видатків за 2019 рік
- розшифровка касових видатків за 4 квартал 2021 року
- Розшифровка касових відатків за ІІ квартал 2021
- Розшифровка касових видатків за 3 квартал 2021 року
- розшифровка касових видатків за 3 квартал 2020 року
- розшифровка касових видатків за 4 квартал 2020 року
- Розшифровка касових видатків за 1 квартал 2021 року
- розшифровка касових видатків за 4 квартал 2020 року
- Розшифровка касових видатків за 3 квартал 2019 року
- Касові видатки за 3 квартал 2019 року
-
Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма 2м) за 2 квартал 2020 року
- Звіт про надходження і викорисиання коштів загального фонду (форма 2м) за 4 квартал 2021 (1151)
- Звіт про надходження і викорисиання коштів загального фонду (форма 2м) за ІІ квартал 2021 (1151)
- Звіт про надходження і викорисиання коштів загального фонду (форма 2м) за 3 квартал 2021 (1151)
- Звіт про надходження і викорисиання коштів загального фонду (форма 2м) за 2020 рік
- Звіт про надходження і використання коштів загального фонду (форма 2М) за 9 місяців 2020 року
- звіт про надходження та використання коштів загального фонду ( форма 2М) за 1 квартал 2021 року
- Звіт про надходження і викорисиання коштів загального фонду (форма 2м) за 1 квартал 2021 (1151)
- Звіт про надходження та використання коштів загального фонду ( форма 2М) за 9 місяців 2020 року
-
Звіт про надходження і використання коштів,отриманих за іншими джерелами власних надходжень (форма №4-2м) за 1 півріччя
- Звіт про надходження і використання коштів,отриманих за іншими джерелами власних надходжень (форма №4-2м) за 12місяців2021 року
- Звіт про надходження і використання коштів,отриманих за іншими джерелами власних надходжень (форма №4-2м) за 9 місяців2021року
- Звіт про надходження і використання коштів,отриманих за іншими джерелами власних надходжень (форма №4-2м) за перше півріччя2021 року
- Звіт про надходження і використання коштів,отриманих за іншими джерелами власних надходжень (форма №4-2м) за 9 місяців2020 року
- Звіт про надходження і використання коштів,отриманих за іншими джерелами власних надходжень (форма №4-2м) за 9 місяців2020 року
- Звіт про надходження і використання коштів,отриманих за іншими джерелами власних надходжень ( форма 4-2м) за 1 квартал 2021 року
- Звіт про надходження і викорисиання коштів загального фонду (форма 2м) (1152)
- Звіт про надходження та використання загального фонду за 1 квартал 2019 року
- Конкурс на заміщення вакантних посад педагогічних працівників КУ "ІРЦ"
- Реабілітолог
-
Сторінка логопеда
- Розвиток дитини
- батькам на замітку
- Адаптація до навчання дитини з ООП
- Приклади модифікацій та адаптацій
- Навчальні труднощі. Що під цим розуміють.
- Ігри для розвитку та корекції мовлення.
- Співпраця з асистентами учителів
- Інклюзивне освітнє середовище
- Картки візуальної підтримки процесу навчання
- Фрагмент корекційно-розвиткового заняття
- Діти з РАС. Особливості корекційної роботи.
- Дитина з ООП. Рекомендації для батьків.
- Фрагмент корекційно-розвиткового заняття
- Порядок створення інклюзивного класу
- Дитина з ООП. Рекомендації для батьків.
- На допомогу учителеві в інклюзивному класі
- Мозочкова стимуляція
- Ресурсна кімната в дошкільному закладі освіти. Рекомендації.
- Формування комунікативних компетенцій дітей в інклюзивному освітньому середовищі
- Інклюзивна освіта:сутність та завдання
- Артикуляційна гімнастика.
- Інклюзивна освіта. Рекомендації для учителів.
-
Фахівець(консультант) (Шевякова В.О.)
- Вчимося читати
-
Новини
- Техніки та вправи боротьби зі стресом для дітей
- СЕНСОРНІ ІГРИ, ЩО ДОПОМОЖУТЬ ЗАСПОКОЇТИСЯ І ЗНЯТИ СТРЕС
- Вправи на емоційне розслаблення
- Як надати емоційну підтримку дитині у стресовій ситуації
- Як заспокоїти дитину під час гучних вибухів?
- Інклюзія дітей з дислексією і дисграфією в школі
- Проективна методика
- Вправи на релаксацію
- Як швидко заспокоїтись у кризових ситуаціях?
- ТЕХНІКА “ТРАМВАЙ”
- Методика «Фортеця»
- Чат "Психологічна підтримка"
- ПРОЕКТИВНА МЕТОДИКА “КАКТУС”
- Техніки розслаблення для дітей🌈
- Конкурс "Великодня радість"
- Дистанційне навчання
- Все найкраще дітям
- Рівні підтримки в ЗЗСО
- Рекомендаціїї щодо визначення рівня підтримки у дітей з ООП
- Фізкультхвилинка
- Гімнастика для очей
- Пальчикові ігри
-
Інформація для батьків
- ВИКОРИСТАННЯ МУЗИКОТЕРАПІЇ У РОБОТІ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
- Як запустити мовлення, коли дитина не повторює навіть звуки?
- 5 емоцій, які ми можемо переживати під час відключення світла та ідеї, що з цим робити
- Розвиток мислення та зв’язного мовлення за допомогою казок
- Складова структура слова. Норми та види порушень
- Як сказати дитині "Ні"
- 5 причин робити з дитиною вправи для розвитку дрібної моторики
- Як налаштувати дітей на проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки
- Винекнення звуків у дитини
- Як розговорити дитину?
- ТЕРАПЕВТИЧНА КАЗКА ДЛЯ ДІТЕЙ, ЯКІ БОЯТЬСЯ СИРЕНИ
- КРИЗОВА ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА ДІТЯМ. ЯК ГОВОРИТИ З ДІТЬМИ ПРО ТРАВМАТИЧНІ ПОДІЇ (ВІЙНУ ЧИ СМЕРТЬ)?
- Обстеження та спеціалісти для мовчуна
- Типи порушень складової структури слова.?
- Вправи для розвитку міжпівкульної взаємодії
- Про фонематичний слух
- Логопедичні заняття вдома
- Добірка україномовних каналів в YouTube для наймолодших
- Що таке комунікація?
- Що робити, якщо поки що немає можливості відновити корекційні та реабілітаційні заняття дитини?
-
Корекційно-розвитковий процес
- Відпрацьовуємо вимову звука [К] у реченнях
- Узгодження іменника з прикметником. Уявно фарбуємо предмети🌈
- Правила автоматизації звуків
- Автоматизація звуха [ш] у словах + розвиваємо дрібну моторику✨🙌🏻
- Онлайн заняття
- У логопедичній роботі артикуляційна гімнастика є важливою складовою...
- Дидактична гра «Четвертий зайвий»
- У дитинстві, коли активно формуються мовленнєві зони...
- Онлайн зустрічі
- Мозаїка
- Розвиток графомоторних функцій та одночасна автоматизація звуку
- Комп'ютерні ігри також бувають корисними
- Графомоторика
- 10 іграшок, які мають корекційний та діагностичний ефект
- ЩО ТАКЕ ГІПЕРЛЕКСІЯ І ЯК ВОНА ПОВ'ЯЗАНА З АУТИЗМОМ?
- Міфи про дислексію
- Робота з ножицями...
- Пазл – це цікава розвиваюча і повчальна гра...
- Дидактична гра «Знайди місце звуку в слові»
- Диференціація звуків
-
Артикуляційна гімнастика
- Ознайомлення дітей із будовою артикуляційного апарату
- Новорічна артикуляційна гімнастика
- Міогімнастика для м'язів язика
- Космічна артикуляційна гімнастика
- Артикуляційна гімнастика для постановки свистячих
- Артикуляційна гімнастика для постановки шиплячих
- Артикуляційна гімнастика для постановки звука [р]
- Навчально-методичні посібники
- Читання із жабенятком
- Голосні ідуть у гості
- Подорож сонячною системою
-
Сторінка психолога
-
Новини
- Нові надходження!
- Листи Святому Миколаю
- Засідання фахівців ІРЦ та асистента вихователя ДНЗ "Ромашка"
- Методичні рекомендації педагогічним працівникам
- Проведення методики WISC-IV.
- Проведення КО.
- Засідання команди супроводу.
- Консультування асистента вихователя.
- Серпнева конференція.
- Оновлення фасаду КУ "ІРЦ"
- Круглий стіл "Педагогічний вплив на небажану поведінку дитини"
- Великдень.
- Консультування батьків.
- Ігровий міні-тренінг для батьків "Значення гри в розвитку особистості дитини на різних вікових етапах".
- WISC-IV
- Проведення вимірювання інтелекту у дитини за методикою WISC-IV.
- Співпраця з асистентами учителів.
- Нові надходження!!!
- Підсумки конкурсу
- Конкурс малюнка "Моя мрія"
- Корисні казки для дітей
- "Творчі діти" фотогалерея
-
Поради та рекомендації батькам
- 14 корисних вправ для дітей з розладами аутичного спектру
- 7 порад для батьків дітей з РАС
- Яку іграшку обрати для малюка раннього віку?
- 10 іграшок, які мають корекційний та діагностичний ефект
- ГАДЖЕТИ ТА ДІТИ : КОРИСТЬ ЧИ НЕБЕЗПЕКА
- 10 ПОРАД, ЯКІ ДОПОМОЖУТЬ ДИТИНІ ШВИДШЕ ЗАГОВОРИТИ
- Як заспокоїти засмучену дитину за допомогою "коробки спокою"
- Особливості екстраверсії й інтроверсії в дітей
- ЯК ВИЗНАЧИТИ ЧИ КОМФОРТНО ДИТИНІ В КОЛЕКТИВІ?
- Світлана Ройз "25 ігор для профілактики аутоагресії у дітей"
- Перший раз у перший клас — як адаптувати дитину до школи?
- АДАПТАЦІЯ ДИТИНИ ДО ДИТЯЧОГО САДОЧКА. ПРАВИЛА ДЛЯ БАТЬКІВ
- Рекомендації батькам щодо роботи з дітьми з ООП
- як говорити з дітьми про інвалідність
- Тест для мами: наскільки близькі стосунки з дитиною
- ДАВАЙТЕ ГОВОРИТИ ДІТЯМ, ЯКІ ВОНИ ГАРНІ
- 10 заповідей для батьків.
- Поради батькам: "Як допомогти дитині вчитися дистанційно"
- Що відбувається з дитиною, коли їй не вистачає уваги?
- Дитячі страхи. Вікові або патологічні? Пам'ятка для батьків по віковим групам.
-
Притчі
- Притча про білу ворону
- Притча "Роздуми про минуле"
- Притча про найцінніше у нашому житті
- ПРИТЧА ПРО МЕТЕЛИКА НЕ ПІДРІЗАЙТЕ ДІТЯМ КРИЛА
- ПРИТЧА ПРО ЦІННІСТЬ ЧАСУ
- Притча «Про майбутнє, минуле та сьогодення»
- Собака і цвях
- Все починається з малого
- Скільки часу варто приділяти дітям
- Як знайти добру школу
- "Мішок картоплі"
- "Два яблука"
- Чия праця легша
- Що порадити дитині, якщо в неї труднощі
- як реагувати на образи
- Урок метелика
- Як навчити дітей бути щасливими
- Чому люди кричать, коли сваряться
- Сторіночка релаксу
-
Рекомендації педагогам
- Освітні труднощі та рівні підтримки дітей з ООП: законодавство та типологія
- ЯК СЕБЕ ВЕСТИ З ГІПЕРАКТИВНИМИ ДІТЬМИ. РЕКОМЕНДАЦІЇ ПЕДАГОГАМ.
- 10 ФАКТІВ ПРО ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ПОРУШЕННЯ
- РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ, ЯКІ ПРАЦЮЮТЬ З ГІПЕРАКТИВНИМИ ДІТЬМИ
- Розлад дефіциту уваги. Що потрібно знати вчителям.
- “Я НЕ ВМІЮ” АБО ЯК РОЗВИНУТИ МОТИВАЦІЮ
- Що потрібно знати вчителю про дисграфію.
- ЯК СЕБЕ ВЕСТИ З ГІПЕРАКТИВНИМИ ДІТЬМИ. РЕКОМЕНДАЦІЇ ПЕДАГОГАМ.
- РЕКОМЕНДАЦІЇ ВЧИТЕЛЯМ ЩО ПРАЦЮЮТЬ З ДІТЬМИ З ООП ЯКІ НАВЧАЮТЬСЯ НА ПЕДАГОГІЧНОМУ ПАТРОНАЖІ!
- 10 правил комунікації з батьками дітей з особливими освітніми потребами
- Сім прийомів, які допоможуть вчителю інклюзивного класу
- 10 порад для вчителів, які працюють з дітьми з аутизмом
- Синдром професійного вигорання: як зберегти психоемоційне здоров’я вчителя
- «Ігри та вправи для профілактики агресивної поведінки дітей»
- "Умови успішної соціальної адаптації дошкільників з особливими потребами до навчання в школі"
- "Повільні діти: рекомендації по взаємодії"
- "Учні з диспраксією: що потрібно знати вчителю"
- Рекомендації педагогічним працівникам
- Рекомендації педагогам
-
Продидія булінгу
- Скажи боулінгу «Ні!»: 5 мультфільмфв, які навчають цінувати кожного
- Чим відрізняється булінг від сварки
- Протидія булінгу
- Що таке "булінг"
- Як зрозуміти, що дитина є жертвою булінгу
- Скільки дітей страждають від булінгу
- Чому діти стають жертвами булінгу
- Поради "Що робити батькам"
- Поради "Що робити вчителям"
- Як допомогти дитині -агресору
- Чому важлива вчасно відреагувати
- Види булінгу
- Стоп Булінг
-
Розвиваємо дитину вдома
- Краплетерапія. Арт-терапевтична вправа.
- Ігри та практичні прийоми для швидкого вивчення абетки
- Кінезіологічні вправи № 2
- Кінезіологічні вправи
- Дидактична гра "Знайди пару" розвиваємо логіку
- Вправи на корекцію емоційно-вольової сфери
- Ігри на розвиток емоційно-вольової сфери
- Розвиваємо емоційну сферу! «Дерево емоцій».
- Мнемотаблиці для вивчення віршів
- Дидактичний матеріал. Потяг "Букви"
- Дидактична гра “Літо яке?”
- Дидактична гра «Давай познайомимося»
- Дидактичний матеріал. Спінер-алфавіт "Вивчаємо букви"
- Нетрадиційна техніка малювання.
- Дидактична гра з математики "Пірамідки"
- Дидактичний матеріал. Математичний потяг "Цифри"
- Дидактична гра для дошкільнят "КОМАХИ". Розвиток мовлення. Відео для дітей про комах.
- Дидактична гра "Назви фрукт і колір". Молодший дошкільний вік.
- Дидактична гра з математики "Працьовите Поросятко"
- Читання для себе, робота зі словами. Допоможи їжачкові
- Руханки та фізкультхвилинки
-
Корисна інформація
- РЕСУРСНА КІМНАТА
- СЛОВНИК ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ
- 4 ЛИСТОПАДА - МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ БОРОТЬБИ З НАСИЛЬСТВОМ ТА УТИСКАМИ У ШКОЛІ
- Гра-шнурівка
- Танграм
- 26 БЕРЕЗНЯ – ДЕНЬ ПОШИРЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ЕПІЛЕПСІЮ
- Міжнародний день здоров’я вуха та слуху
- РЕСУРСНА КІМНАТА В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ - ЦЕ СПЕЦІАЛЬНО ОРГАНІЗОВАНИЙ ПРОСТІР ДЛЯ РОЗВИТКУ ДИТИНИ ТА ГАРМОНІЗАЦІЇ ЇЇ ПСИХОЕМОЦІЙНОГО СТАНУ.
- Розуміння темпераменту - це важливо
- 19 способів, які допоможуть впоратися з болючим відчуттям ТРИВОГИ
- Про віру в Діда Мороза. Дитяче розчарування. Про "динаміку віри в диво". Про те, як можна реагувати на те, що дитина побачила нас, коли ми готували подарунки.
- СТВОРЕННЯ КОЛЬОРОВИХ СТОРІНОК ПРИ РОБОТІ З ПСИХОСОМАТИЧНИМИ ПРОЯВАМИ У ДІТЕЙ
- ІГРИ, ЯКІ ДОПОМАГАЮТЬ ДІТЯМ ПОДОЛАТИ СТРАХ
- Cенсорні ігри для корекційної роботи з дитиною аутистом
- Гіперопіка.
- Топ книг, щоб зрозуміти дитину з аутизмом.
- УНІВЕРСАЛЬНІ ОЗНАКИ ТРИВОЖНОСТІ В ДИТЯЧИХ МАЛЮНКАХ
- Ознаки стресу у дітей.
- Рідкісне захворювання - СМА.
- 1 червня – Міжнародний День захисту дітей
- Фото та відео корекційно-розвиткових занять
- Презентації
-
Новини
-
Сторінка дефектолога
- Просвітницька діяльність
- Графік роботи вчителя-дефектолога на період карантину
- Виступ для вихователів групи продовженого дня
- Рекомендації батькам
- Новини
-
Індивідуальний план роботи під час карантину
- Індивідуальний план роботи під час карантину (13.03.2020.17.03.2020)
- Індивідуальний план роботи під час карантину (18.03.2020-03.04.2020)
- Індивідуальний план роботи під час карантину (24.04.2020-11.05.2020)
- Індивідуальний план роботи під час карантину (12.05.2020-22.05.2020)
- Індивідуальний план роботи під час карантину (06.04.2020-24.04.2020)
- Розвивальні мультики
- Навчально-методичні посібники
- Новини
- Новини
-
Нормативно - правова база
- Яку документацію варто вести асистенку вчителя в інклюзивному класі
- Закони України
-
Інклюзивне навчання
- Як організувати інклюзивне навчання в школі
- Різноманіття, а не інакшість. Як і коли говорити з дітьми про те, що всі люди – різні
- Несправедливість і нерівність – як і коли говорити про це з дітьми
- Моніторинг динаміки розвитку дитини з ООП та її навчальних досягнень у відповідності до розробленої ІПР
- Відкриваємо інклюзивний клас. Як батькам пройти цей квест
- Відповідаємо на запитання: як організувати інклюзивне навчання в школі. Частина 4
- Як працювати з дітьми з інтелектуальними порушеннями. Методи та поради
- Як організувати та підтримувати спілкування і взаємодію дітей в інклюзивному класі. Частина 1
- Як організувати та підтримувати спілкування і взаємодію дітей в інклюзивному класі. Частина 2
- Діти з особливими освітніми потребами зможуть користуватися гаджетами та корекційними засобами вдома, – МОН
- Як організувати інклюзивну групу подовженого дня (ІНФОГРАФІКА)
- Асистенти вчителя і дитини – у чому різниця (ІНФОГРАФІКА)
- Як організувати дистанційне навчання для дітей з ООП. Досвід вчителів
- ЯК ОРГАНІЗУВАТИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНСИЛІУМ ДЛЯ УТОЧНЕННЯ, ПІДТВЕРДЖЕННЯ ЧИ ЗМІНИ ВИСНОВКУ ЩОДО ОСОБЛИВИХ ОСВІТНІХ ПОТРЕБ ДИТИНИ – РЕКОМЕНДАЦІЇ МОН
- З 1 ЧЕРВНЯ МОЖЕ БУТИ ВІДНОВЛЕНО РОБОТУ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ
- Як поєднати дистанційне навчання з інклюзивним
- Як організувати інклюзивне навчання в школі: покрокова інструкція
- Ресурсна кімната в закладі освіти
- Як працювати ІРЦ під час карантину – лист МОН
- ЗАГАЛЬНОНАЦІОНАЛЬНИЙ КАРАНТИН ПРОДОВЖЕНО ДО 24 КВІТНЯ – РІШЕННЯ УРЯДУ
- МОН ПРОПОНУЄ ДО ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТ ПРИМІРНОГО ПОЛОЖЕННЯ ПРО ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНСИЛІУМ
- Міжнародні документи зі сфери інклюзивної освіти
- Інклюзивне навчання
- Як відкрити групу в дитсадку
- Діти з особливими освітніми потребами навчатимуться в позашкіллі
- Програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей з порушеннями опорно-рухового аппарату
- Положення про індивідуальну форму здобуття загальної середньої освіти
- Методичні рекомендації щодо організації навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладах освіти 2019-2020 р.
- ДЕЯКІ ПИТАННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ОЦІНКИ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
- Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах
- Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах
- Про внесення змін до деяких законів України про освіту щодо організації інклюзивного навчання
- ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПРИМІРНОГО ПОЛОЖЕННЯ ПРО КОМАНДУ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
- ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПРИМІРНОГО ПОЛОЖЕННЯ ПРО КОМАНДУ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
-
Рекомендації для батьків дітей з особливими освітніми потребами на період карантину.
- Графік роботи працівників під час карантину
- Артикуляційна гімнастика
- Дотримування єдиних мовленнєвих вимог в родині
- Завдання для закріплення постановки звуків
- Вправи та ігри для розвитку пізнавальних процесів
- Ігри для розвитку уваги
- Розвиваючі ігри та мультики для дітей
- Профілактика коронавірусної інфекції
- Що потрібно знати батькам про коронавірус?
- Графік роботи працівників під час карантину
- Батькам
- Посилання
- Протидія булінгу
- Навчальні та корекційні програми
- Вебінар з асистивних технологій для спілкування дитей з мовленнєвими порушеннями та порушеннями ккомунікації