A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр"
Великописарівської селищної ради, Сумської області

Новини

Дата: 04.01.2023 09:00
Кількість переглядів: 25

ВІЗУАЛЬНА👀 ПІДТРИМКА ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ

Візуальна підтримка - це підтримка процесу навчання за допомогою карток із зображеннями.

Люди з особливостями розвитку інтелекту, з розладами аутичного спектру, мовленнєвими порушеннями та іншими особливими освітніми потребами легше сприймають зорову інформацію, ніж завдання на слух.

Візуальною підтримкою можуть бути зображення, предмети, жестова мова або текстові підказки. Картки візуальної підтримки процесу навчання роблять навчальний день зрозумілим і послідовним.

Для чого потрібні картки візуальної підтримки?

За допомогою карток можна показати послідовність уроків і дій: спочатку – урок математики, потім перевдягаємося на фізкультуру, потім граємо на перерві. Такі картки допомагають вчителю організувати роботу, а дітям – успішно почати навчання, адаптуватися в школі, розуміти послідовність занять, зосередити увагу.

Картки візуальної підтримки допомагають:

✅ позначити учням розпорядок дня та черговість занять;

✅ показати послідовність виконання: що спочатку, а що потім;

✅ допомогти зрозуміти поняття часу і часових проміжків;

✅ створити перелік завдань і відмітити, що вже виконано;

✅ пояснити наочно дозвіл або заборону, наприклад: «бігати» – «не можна бігати»;

✅ спілкуватися з тими дітьми, які не розмовляють або мають порушення мовлення.

Як працювати з картками?

На початку роботи слід ознайомити всіх дітей з картками візуальної підтримки незалежно від рівня та особливостей психофізичного розвитку. Педагогу варто розпочати роботу з розмови та демонстрації карток, пояснити дітям, для чого вони потрібні, акцентувати увагу дітей на тому, що всі ми різні і сприймаємо інформацію про світ по-різному.

Важливим є розміщення карток. Подбайте заздалегідь про те, де саме і яким чином вони будуть закріплені. Важливо, щоб кожна дитина мала змогу прикріпити картку та безперешкодно дотягнутися до неї. Також закріплені картки має бути видно усім дітям в класі, з кожного робочого місця. Подбайте про те, щоб особливості сприйняття візуальної інформації дітей з ООП було враховано і вони мали б змогу чітко бачити деталі, зображені на картках. Важливо врахувати особливості дітей з порушеннями функції зору.Возможно, это иллюстрация (один или несколько человек)


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень