Роль батьків у команді психолого-педагогічного супроводу
Батьки дитини з особливими освітніми потребами є постійними учасниками команди супроводу та мають право обирати форму навчання й заклад освіти для своєї дитини,
виражати свою думку щодо подальшого розвитку та напрямів корекційно-розвивальної роботи. ?
Але на практиці більшість педагогів досі не сприймають батьків як рівних партнерів у роботі з дитиною. ?
Хоча саме з рідною людиною - мамою або татом - дитина може розкритися так, як ні з одним педагогом чи психологом. ?
Чому до батьків учня з ООП варто дослухатисяСаме батьки:?
знають дитину від народження
?
обізнані у поетапності розвитку власної дитини?
мають унікальний емоційний контакт із власною дитиною
?
відповідальні за майбутнє дитини?
супроводжують дитину впродовж усього життя
?
Тому варто обов’язково працювати з батьками на засадах довіри,
рівноправності, а також
чіткому розподілі обов’язків та
відповідальності.?
Які права батьків дитини з ООП??
Захищати відповідно до законодавства права та законні інтереси здобувачів освіти?
Звертатися до закладів освіти, органів управління освітою з питань освіти?
Обирати заклад освіти, освітню програму, вид і форму здобуття дітьми відповідної освіти?
Брати участь у громадському самоврядуванні закладу освіти?
Завчасно отримувати інформацію про всі заплановані у закладі освіти та позапланові заходи, дослідження, обстеження, педагогічні експерименти та надавати згоду на участь у них дитини?
Брати участь у розробленні ІПР дитини та індивідуального навчального плану?
Отримувати інформацію про діяльність закладу освіти, результати навчання своїх дітей і результати оцінювання якості освіти?
https://naiu.org.ua/spivpratsya-fahivtsiv-ta-batkiv.../