A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр"
Великописарівської селищної ради, Сумської області

Ресурсна кімната в дошкільному закладі освіти. Рекомендації.

Дата: 23.09.2021 09:37
Кількість переглядів: 101

     Рекомендації МОН щодо створення інклюзивного      середовища для дітей в дитячих садках 

 

https://op.ua/images/common/2/6/9/2/350x217-5f0595d63d88f.jpg

 

   Міністерство освіти і науки у відповідному листі виклало рекомендації щодо створення інклюзивного середовища для дітей в дитячих садках, які допоможуть керівникам у створені безпечних та комфортних умов для перебування дітей у закладах освіти та організації інклюзивного навчання.

   Під час будівництва або реконструкції будівлі дитячого садка має бути створена на першому поверсі ресурсна кімната площею не менше 16 квадратних  метра  з виходом у загальний коридор. Ширина вхідних дверей не повинна бути менше ніж 90 см. Поруч з кімнатою не має бути розміщений спортивний або музичний зал.

   У відповідності з рекомендаціями МОН інклюзивне середовище має бути просторим та не захаращеним меблями чи іншим устаткуванням, яке може спричинити травмування дитини. У приміщені має бути достатня кількість природного освітлення. На вікнах слід передбачити жалюзі, штори або ролети. Приміщення має відрізнятися стриманим оформленням у природній нейтральній кольоровій гамі. Більш яскравими мають бути меблі.

  У ресурсній кімнаті має біти встановлена раковина та організований швидкий доступ до туалетного приміщення. Простір кімнати повинен розділений на навчально-пізнавальну та ігрову зони за допомогою мобільної перегородки.

  У приміщені має бути організований сенсорний куток зі стимуляторами, що діють на всі зорові, слухові, тактильні, смакові, вестибулярні та нюхові системи дитини. Їх використання дозволить дитині відволіктись від навчання, заспокоїтись та розслабитись. Це можуть бути сенсорні світлові іграшки, м’кі пазли, інтерактивні панелі з сенсорними датчиками, безкаркасні меблі, звукове обладанання, конструктор тощо.

  Як наголошують у МОН, ресурсна кімната створюється з метою забезпечення комфортних умов для перебування дітей з особливими освітніми потребами, гармонізації їх психоемоційного стану, проведення корекційно-розвиткових та психолого-педагогічних занять на основі використання особистістно-орієнтованих методів.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень