A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр"
Великописарівської селищної ради, Сумської області

Кінезіологічні вправи № 2

Дата: 12.06.2020 09:41
Кількість переглядів: 416

   Ці вправи розвивають міжпівкульні зв’язки, синхронізують роботу півкуль, покращують розумову діяльність, сприяють поліпшенню пам’яті та уваги, полегшують процес читання і письма.

   Вправи необхідно виконувати щодня, виділивши 20-25 хвилин на день для них. Вони стануть в пригоді для маленьких перерв в ході заняття, або для налаштування на роботу перед заняттям, або просто як гра у вільну хвилинку.

   Вправи рекомендують поступово ускладнювати:

прискорювати темп;

виконувати з легко прикушеним язиком і заплющеними очима (вимкнення мовного і зорового контролю);

підключати рухи очей і язика до рухів рук;

підключати дихальні вправи і метод візуалізації.

«Кулак-ребро-долоня»

   Послідовна зміна позицій на площині столу: долоня, стисла в кулак, долоня ребром на площині столу, розпрямлені долоні на площині столу.

«Слон»

   Цікава вправа, яка допоможе підняти настрій та розслабитися. Запропонуйте дітям стати та нахилити голову до лівого плеча. Далі треба:

витягнути руку (ніби хобот слона);

почати малювати нею горизонтальну вісімку від центру зорового поля і вгору проти годинникової стрілки;

очима треба пильно стежити за кожним рухом пальців.

   Вправа виконується повільно, по 3-4 рази кожною рукою.

«Будиночок»

    Руки спрямовані вгору. Великий, вказівний і середній пальці кожної руки притиснуті до долонь. Підстави долонь і кінчики безіменних пальців стикаються. Мізинець правої руки встає вертикально - «труба».

“Дзеркальне малювання"

   На аркуші чистого паперу, взявши в обидві руки олівці або фломастери, пропонуємо дитині малювати одночасно обома руками дзеркально симетричні малюнки, літери, цифри. Рекомендується при виконанні цього завдання використовувати музику.

“Вухо – ніс”

   Ціль: Розвиток міжпівкульної взаємодії, довільності, самоконтролю.

   Лівою рукою візьміться за кінчик носа, а правою рукою – за протилежне вухо. Одночасно відпустіть вухо і ніс, хлопніть в долоні, змініть положення рук «з точністю до навпаки».

Джерело: https://www.facebook.com/dytyachyjpsyholog/


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень