A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр"
Великописарівської селищної ради, Сумської області

У чому важливість виконувати логопедичні домашні завдання?

Дата: 05.10.2021 09:49
Кількість переглядів: 312

   Логопедичне домашнє завдання - це індивідуальна форма навчальної діяльності, яка здійснюється без безпосереднього керівництва і контролю з боку вчителя логопеда, але за його дорученням.

   Виконання домашніх завдань є величезною допомогою логопеда. Діти, які займаються додатково вдома з батьками за завданнями логопеда, набагато швидше і успішніше вводять в повсякденне мовлення не тільки поставлені звуки, а й складні мовні конструкції.

   Найголовніше, що повинні зрозуміти батьки, що бе їх участі, підтримки результат роботи логопеда буде мінімальним.

   Логопедичне домашнє завдання має велике виховне, навчальне та корекційна значення: при правильній організації його виконання у дошкільнят і школярів виробляються нові знання і вміння, а також навички самостійного мислення, вміння себе контролювати, виховується відповідальне ставлення до своїх нових обов'язків, закріплюється весь пройдений матеріалу на заняттях у логопеда.

Рекомендації по виконанню логопедичного домашнього завдання:

  1. Примушувати дитину займатися не можна! Заняття краще проводити в ігровій формі. Нехай виконання домашніх завдань стане для дитини грою.

   2. Підготуйте дитині зручне місце для занять, досить і правильно освітлене.

   3. Правильно вибирайте час для занять:

  • галасливі, емоційні ігри небажані перед сном;
  • дитина не повинна бути втомленим, хворим, сонним або не виспалися;
  • неприпустимо відривати дитину від улюбленого заняття;
  • починайте виконувати домашнє завдання в один і той же час після обіду або прогулянки.

   4. Перевірте, чи правильно ваша дитина сидить, кладе зошит, тримає ручку або олівець.

 5. Перед початком будь-якої роботи уважно прочитайте завдання, обговоріть і проговорите з дитиною його виконання.

  6. Артикуляционную гімнастику виконуйте перед дзеркалом.

  7. Формуйте позитивну мотивацію виконання домашнього завдання, його подальшу перспективу.

  8. Заохочуйте свою дитину за добре виконане домашнє завдання.

  9. Хваліть дитину, радійте його результатами, пов'язаним з позитивною оцінкою. Ваша дитина потребує похвали і підтримки, особливо коли відчуває якісь труднощі. Не забувайте хвалити дитину не тільки за удачі, але і за старання.

  10. Допомагайте дитині у виконанні домашнього завдання тільки в тому випадку, якщо він цього потребує.

  11. Тривалість одного заняття може становити від 10 хвилин і не повинна бути більше 15- 20 хвилин.

  12. Консультуйтесь з учителем логопедом, якщо бачите, що ваша дитина відчуває труднощі з підготовкою домашніх завдань або вам що-небудь незрозуміло за його виконання.

  13. Не поспішайте і не прагніть навчити дитину всьому і відразу, освоюйте кожне завдання поступово, тільки коли освоєно попереднє, переходите до наступного.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень