A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр"
Великописарівської селищної ради, Сумської області

Роль пазлів у роботі з дітьми з ООП

Дата: 07.02.2023 09:59
Кількість переглядів: 63

Пазл – це розвиваюча гра-головоломка у вигляді мозаїки, яку потрібно скласти з фрагментів різної форми. Кількість фрагментів варіюється залежно від віку того, кто збирає та фізичних і психологічних особливостей. Пазл може складатися навіді з двох деталей.

Зазвичай, пазл вимагає посидючості та терпіння. Використовуючи пазл для освітніх та корекційних цілей в роботі з дітьми, дитина отримує можливість краще пізнати зв’язок між частиною і цілим, розвинути дрібну моторику і логічне мислення.

Але для дошколят та дітей з ООП пазли мають певні недоліки.

По-перше, гіперактивні діти, а також діти, що мають складність з концентрацією уваги і просто дошколята іноді не готові сидіти довгий час та збирати пазли (навіть якщо це частина розвиваючого або корекційного заняття). Тому цей метод викладачі не завжди використовують.

По-друге, часто пазли не мають жорсткої фіксації, тому картинка може випадково зламатися, якщо її зачепити. Дитина може втратити мотивацію і припинити відвідувати заняття.

По-третє, нерідко фрагменти пазлів губляться, і дитина не може закінчити збирати пазл, який розпочала. Це також може негативним чином вплинути на перебіг корекційного або освітнього процесу.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень