A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр"
Великописарівської селищної ради, Сумської області

Навіщо виконувати вправи артикуляційної гімнастики?

Дата: 07.02.2023 09:59
Кількість переглядів: 31

Однією з причин порушення звуковимови у дітей може бути недостатня рухливість органів мовлення: язика, губ, щелеп та м’якого піднебіння. Порушення рухливості цих органів (малорухливість) тягне за собою нечітку,шепеляву, змазану вимову різних звуків.

Таким чином, важливе місце на шляху розвитку правильного мовлення, має займати артикуляційна гімнастика.

Основні правила артикуляційної гімнастики.

1.Заняття має проводитись щоденно протягом 10-15 хвилин.

2.Кожну вправу необхідно повторити 5-10 разів.

3.Наприкінці кожної вправи органи мовленнєвого апарату повинні повернутись у вихідне положення, а потім – у стан спокою.

4.Кожну вправу слід виконувати повільно, чітко, ритмічно, рахуючи подумки (за необхідності дорослий може рахувати вголос).

5.Використовуючи дзеркало, потрібно слідкувати за тим, щоб у дитини працювали лише ті м’язи, які тренуються у даній вправі. Шия та плечі не повинні напружувтись.

6.Під час виконання вправ можна використовувати свою долоню та долоню дитини для імітації рухів язика.

7.Артикуляційна гімнастика не повинна набридати дитині та спричиняти її перевтому.

Перед початком проведення гімнастики, дитину слід ознайомити з будовою артикуляційного апарату. Дитина повинна знати, як називаються мовленнєві органи та вміти показати їх на собі.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень