A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр"
Великописарівської селищної ради, Сумської області

РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ, ЯКІ ПРАЦЮЮТЬ З ГІПЕРАКТИВНИМИ ДІТЬМИ

Дата: 26.11.2021 10:00
Кількість переглядів: 85

Возможно, это изображение (1 человек и ребенок)

   Зміна оточення:

• роботу з гіперактивною дитиною будуйте індивідуально. Дитина завжди повинна перебувати перед очима вчителя;

• оптимальне місце в класі для гіперактивної дитини - перша парта навпроти стола вчителя або в середньому ряду;

• змініть режим уроку, більше включайте фізкультхвилинок;

• дозвольте гіперактивній дитині через кожні 20 хв підводитись і ходити класом;

• надайте такій дитині можливість швидко звертатися по допомогу в разі виникнення труднощів;

• спрямовуйте енергію дитини в корисне русло, пропонуючи вимити дошку, роздати зошити, тощо;

• пам'ятайте про нейропсихологічні особливості гіперактивної дитини: якщо її заставляти сидіти нерухомо, то в неї різко знижується рівень активності мозку. Тобто в процесі навчання гіперактивній дитині допомагає рухова активність.

   Створення позитивної мотивації на успіх:

• введіть знакову систему оцінювання;

• частіше хваліть дитину;

• розклад уроків має бути постійним;

• уникайте завищених або занижених вимог до учня з синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю;

• введіть проблемне навчання;

• використайте на уроці елементи ігри і змагання;

• давайте завдання, враховуючи здібності дитини;

• великі завдання розбивайте на окремі частини, контролюючи виконання кожної з них;

• створюйте ситуації, у яких гіперактивна дитина може продемонструвати свої сильні сторони;

• ігноруйте негативні вчинки і заохочуйте позитивні;

• будуйте процес навчання на позитивних емоціях;

• пам'ятайте: з дитиною необхідно домовитися, а не зламати її.

    Корекція негативних форм поведінки:

• сприяйте припиненню агресії;

• навчайте необхідних соціальних норм і навичок спілкування;

• регулюйте взаємини дитини з однокласниками.

   Регулювання очікувань:

• пояснюйте батькам і оточуючим, що позитивні зміни відбуваються не відразу, а через деякий час;

• пояснюйте батькам і оточуючим, що поліпшення стану дитини залежить не тільки від спеціального лікування (медикаментозної терапії), але й від спокійного й поміркованого ставлення до неї.

Ждерело: https://www.facebook.com/groups/577820590148540/user/100054241942163/


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень