Як організувати та підтримувати спілкування і взаємодію дітей в інклюзивному класі. Частина 1
Дата: 07.04.2021 10:12
Кількість переглядів: 134
“Коли дитину з особливими освітніми потребами (ООП) визнає колектив, вона більш успішна не тільки в спілкуванні, соціалізації, взаємодії, а й в академічних навичках”, – каже магістриня корекційної педагогіки, поведінкова аналітикиня, вчителька-логопединя школи №58 м. Києва, виконавча директорка Української асоціації поведінкових аналітиків Ольга Малікова.
В онлайн-трансляції для “Нової української школи” вона розповіла:
- як педагогам підготуватися до приходу в клас дитини з ООП;
- як підготуватися батькам;
- які бувають практики для взаємодії учнів у класі;
- що робити на перерві.
Детальніше тут https://nus.org.ua/articles/yak-organizuvaty-ta-pidtrymuvaty-spilkuvannya-i-vzayemodiyu-ditej-v-inklyuzyvnomu-klasi-chastyna-1/