Інклюзивна освіта в школі
Дата: 05.03.2025 10:17
Кількість переглядів: 9
Впровадження інклюзивної моделі освіти в школах вимагає командної роботи та залучення директора, його заступника з навчально-виховної роботи, вчителів, асистента вчителя, психологів, соціального працівника, вчителя-дефектолога та батьків дитини. Вчитель в традиційній школі передає і пояснює інформацію учням. У інклюзивному навчальному середовищі учитель виступає координатором, наставником, менеджером, спостерігачем і психологом в одній особі.
Вчитель у своїй роботі має спиратися на наступні рекомендації:
- Під час створення плану уроку враховувати індивідуальні можливості учнів.
- Орієнтуватися не на слабкі, а на сильні сторони кожної дитини.
- Використовувати підказки — жести, міміку, вказівки.
- Готувати візуальні презентації для кращого засвоєння матеріалу.
- Користуватися методиками зняття напруги та заспокоєння.
Учитель інклюзивного класу повинен виявити гнучкість та толерантність, розуміти різні потреби учнів та вміти пристосовувати свою роботу до цих потреб.