A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр"
Великописарівської селищної ради, Сумської області

Інклюзивна освіта в школі

Дата: 05.03.2025 10:17
Кількість переглядів: 9

Фото без описуВпровадження інклюзивної моделі освіти в школах вимагає командної роботи та залучення директора, його заступника з навчально-виховної роботи, вчителів, асистента вчителя, психологів, соціального працівника, вчителя-дефектолога та батьків дитини. Вчитель в традиційній школі передає і пояснює інформацію учням. У інклюзивному навчальному середовищі учитель виступає координатором, наставником, менеджером, спостерігачем і психологом в одній особі.

Вчитель у своїй роботі має спиратися на наступні рекомендації:

  1. Під час створення плану уроку враховувати індивідуальні можливості учнів.
  2. Орієнтуватися не на слабкі, а на сильні сторони кожної дитини.
  3. Використовувати підказки — жести, міміку, вказівки.
  4. Готувати візуальні презентації для кращого засвоєння матеріалу.
  5. Користуватися методиками зняття напруги та заспокоєння.

Учитель інклюзивного класу повинен виявити гнучкість та толерантність, розуміти різні потреби учнів та вміти пристосовувати свою роботу до цих потреб.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень