Як працювати з дітьми з інтелектуальними порушеннями. Методи та поради
Дата: 07.04.2021 10:20
Кількість переглядів: 181
Які ознаки різних ступенів порушення інтелекту? Як побудувати співпрацю з батьками дітей з ООП? Які цілі найважливіші для індивідуальної програми розвитку дитини? Які можливості комунікації з дітьми з ООП?
Про це під час трансляції на сторінці “Нової української школи” розповіла кандидатка педагогічних наук, спеціальна педагогиня, керівниця інклюзивних проєктів ГО “Бачити серцем” Наталя Гладких.
ЩО ТАКЕ ПОРУШЕННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
Порушення інтелектуального розвитку – це стійке, явно виражене зниження пізнавальної діяльності, що виникло на основі органічного ураження центральної нервової системи. Переважно йдеться про ураження головного мозку.
- Легкий ступінь – F70 (IQ 50–69);
- Помірний ступінь – F71 (IQ 35–49);
- Тяжкий ступінь – F72 (IQ 20–34);
- Глибокий ступінь – F73 (IQ нижче 20).