Планшетні комп'ютери можуть допомогти у мовленнєвій терапії для дітей
Діти можуть отримати користь з використання планшетних комп'ютерів у логопедії, виявили дослідники.
Дослідження, оплачене Міністерством освіти, науки та спорту Словенії та Європейським соціальним фондом, показало, що гаджети, хоч і нібито пристрої для розваг, можуть допомогти дітям вимовляти слова, які могли б бути для них складними.
Члени дослідницької групи зазначили у звіті: «Результати показали, що планшети позитивно впливають на соціальне навчання дітей. Ми відзначили, що акценти в терапії також змінилися – у той час як традиційна терапія спирається на навчання, цього разу лікарі активно залучали дітей до процесу та намагалися їх мотивувати».
У документі наголошується, що отримані результати ставлять під сумнів поширені застереження багатьох людей про використання комп'ютерів у навчальному процесі.
Крім того, користуватися планшетами дуже зручно, оскільки вони малі та мобільні, тобто їх можна використовувати вдома, у лікарні чи у класі.
Дослідження було продовженням проекту, який вивчав вплив використання планшетів у математиці минулого року. Дослідники зазначили: «Ми з'ясували, що діти можуть більше долучатися до ігрових завдань на планшетах, ніж до традиційних завдань підручника».
Таким чином, в цілому планшети є зовсім іншим підходом до традиційних методів навчання, і виявляється очевидним, що коли вони використовуються в логопедії, діти, які їх використовують, починають вільніше досліджувати та експериментувати, коли вони взаємодіють з іграми та завданнями.