Новини
З перших днів життя до дитини надходить колосальна інформація, і при мовному і розумовому розвитку діти дуже рано починають звертати увагу на забарвлення предметів. Але світ кольору відкривається дитині не відразу, а в певній послідовності. Спочатку дитина сприймає тільки теплі кольори - червоний, помаранчевий, жовтий; з розвитком психічних реакцій до них додається зелений, блакитний, синій, фіолетовий, і поступово дитині стає доступно усе різноманіття колірних тонів спектру.
У три роки діти знають назви двох-трьох основних кольорів, а дізнаються і співвідносять чотири-п’ять кольорів. Деякі зазнають труднощі у визначенні кольору предметів. Такі діти набагато пізніше починають звертати увагу на забарвлення предметів і співвідносити кольори, насилу запам'ятовують їх назви, погано їх диференціюють, вони виявляють тенденцію до заміни назв проміжних кольорів спектру основними, замість помаранчевого - червоний, жовтий; замість фіолетового - блакитний, синій і тому подібне ; причому перенесення це не є стійким. Чотирирічні малюки часто не знають навіть назв основних кольорів, не дізнаються і не співвідносять їх.
Усе це говорить про те, що з дітьми необхідно проводити спеціальну роботу по розвитку кольоросприймання і кольоророзрізнення.