A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр"
Великописарівської селищної ради, Сумської області

Новини

Дата: 02.03.2021 10:49
Кількість переглядів: 114

З перших днів життя до дитини надходить колосальна інформація, і при мовному і розумовому розвитку діти дуже рано починають звертати увагу на забарвлення предметів. Але світ кольору відкривається дитині не відразу, а в певній послідовності. Спочатку дитина сприймає тільки теплі кольори - червоний, помаранчевий, жовтий; з розвитком психічних реакцій до них додається зелений, блакитний, синій, фіолетовий, і поступово дитині стає доступно усе різноманіття колірних тонів спектру.

У три роки діти знають назви двох-трьох основних кольорів, а дізнаються і співвідносять чотири-п’ять кольорів. Деякі зазнають труднощі у визначенні кольору предметів. Такі діти набагато пізніше починають звертати увагу на забарвлення предметів і співвідносити кольори, насилу запам'ятовують їх назви, погано їх диференціюють, вони виявляють тенденцію до заміни назв проміжних кольорів спектру основними, замість помаранчевого - червоний, жовтий; замість фіолетового - блакитний, синій і тому подібне ; причому перенесення це не є стійким. Чотирирічні малюки часто не знають навіть назв основних кольорів, не дізнаються і не співвідносять їх.

Усе це говорить про те, що з дітьми необхідно проводити спеціальну роботу по розвитку кольоросприймання і кольоророзрізнення.

Возможно, это изображение (ребенок, в помещении и текст «bambi B SHOT ON REDMI 9 AI QUAD CAMERA»)Возможно, это изображение (ребенок и в помещении)


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень