A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр"
Великописарівської селищної ради, Сумської області

Новини

Дата: 01.04.2023 10:49
Кількість переглядів: 17

ПРОЯВИ ТРИВОЖНОСТІ У ДІТЕЙ З РАС

Тривожність не є визначальною ознакою розладів аутистичного спектра. Проте в багатьох дітей з РАС спостерігається тривожність.

Тривожність можуть спричинити різні джерела:

🔺 нездатність виявити себе;

🔺 труднощі з обробкою сенсорної інформації;

🔺 джерела сенсорної стимуляції, що лякають;

🔺 надзвичайна потреба передбачуваності, труднощі під час змін і переходів;

🔺 труднощі з розумінням соціальних очікувань;

🔺 страх ситуацій, які дитина не розуміє.ю

В освітньому середовищі можна робити необхідні адаптації, аби зменшити тривожні ситуації, а також створювати різноманітні ситуації, щоб допомогти учневі взяти під контроль свою тривожність і впоратися з важкою ситуацією.

Це можуть бути:

🟧 попередження про майбутні зміни чи переходи;

🟧 надання дітям планів роботи на день і на тиждень, щоб вони могли пристосуватися до них;

🟧 застосування соціальних історій, для того щоб дитина могла використати приклади способів заспокоєння чи способів вирішення ситуацій;

🟧 надання фактичної інформації про страшні чи тривожні ситуації (наприклад, що робити, якщо ти загубився?);

🟧 створення в класі тихого куточка для перепочинку і релаксації.

Джерело: «Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі» Колупаєва А; Таранченко О.Возможно, это изображение 1 человек и ребенок


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень