Новини
Використання предметів для спілкування
Яку б мову не вивчала дитина, у розмовах з нею необхідно постійно згадувати предмети, які тим чи іншим чином пов’язані з повсякденними активностями і діями, для того, щоб ці слова (назви предметів) отримали певний зміст. Звичайна дитина чує слова сотні і тисячі разів до того, як сама навчиться говорити. Дитина з ооп потребує багаторазового показу предметів, їх зображень перед тим, як ці предмети отримають для дитини свій зміст.
Використовуючи різноманітні предмети впродовж дня дитина природнім чином починає асоціювати певні предмети з відповідними діями, заняттями, функціями. Наприклад: ложка, чашка, мило є природніми елементами добре знайомих дій, під час яких дитина може торкатися цих предметів та взаємодіяти з ними. Якщо дитина не торкається предметів або дорослий не намагається привернути увагу до них, то тоді ці предмети не набувають свого змісту для дитини природнім шляхом.
Наприклад, якщо дорослий намилює та миє дитину, яка пасивно приймає це, то тоді мило не може набути для нього змісту. Якщо дитина допомагає взяти мило, відчути на запах і дотик, намилитися, погратися з піною, змити водою, то тоді цей предмет набуває певного сенсу.