A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр"
Великописарівської селищної ради, Сумської області

Новини

Дата: 19.12.2023 11:02
Кількість переглядів: 12

Використання предметів для спілкування

✅Яку б мову не вивчала дитина, у розмовах з нею необхідно постійно згадувати предмети, які тим чи іншим чином пов’язані з повсякденними активностями і діями, для того, щоб ці слова (назви предметів) отримали певний зміст. Звичайна дитина чує слова сотні і тисячі разів до того, як сама навчиться говорити. Дитина з ооп потребує багаторазового показу предметів, їх зображень перед тим, як ці предмети отримають для дитини свій зміст.

✅Використовуючи різноманітні предмети впродовж дня дитина природнім чином починає асоціювати певні предмети з відповідними діями, заняттями, функціями. Наприклад: ложка, чашка, мило є природніми елементами добре знайомих дій, під час яких дитина може торкатися цих предметів та взаємодіяти з ними. Якщо дитина не торкається предметів або дорослий не намагається привернути увагу до них, то тоді ці предмети не набувають свого змісту для дитини природнім шляхом.

✅Наприклад, якщо дорослий намилює та миє дитину, яка пасивно приймає це, то тоді мило не може набути для нього змісту. Якщо дитина допомагає взяти мило, відчути на запах і дотик, намилитися, погратися з піною, змити водою, то тоді цей предмет набуває певного сенсу.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень