A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр"
Великописарівської селищної ради, Сумської області

Співпраця з асистентами учителів

Дата: 21.01.2022 11:41
Кількість переглядів: 59

Індивідуалізація освітнього процесу є важливим критерієм розвитку інклюзивності закладу, його своєрідної відповіді на освітні потреби дитини. Основна мета індивідуалізації - максимальне розкриття потенціалу дитини, забезпечення прогресу її розвитку, реальна та активна участь у спільноті. Ефективний спосіб у який можливо це реалізувати – створити для учня (учениці) індивідуальну модель підтримки в закладі освіти.

  Індивідуальна програма розвитку- це документ, що забезпечує саме індивідуалізований підхід до дитини, яка має освітні труднощі, закріплює перелік корекційно-розвиткових та психолого-педагогічних послуг, визначає конкретні навчальні цілі, стратегії та підходи їх досягнення.

 Фахівці ІРЦ спільно з асистентами учителів розглядають особливості   заповнення ІПР нового зразка (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15.01.2021р. № 957 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти»).

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень