Співпраця з асистентами учителів
Індивідуалізація освітнього процесу є важливим критерієм розвитку інклюзивності закладу, його своєрідної відповіді на освітні потреби дитини. Основна мета індивідуалізації - максимальне розкриття потенціалу дитини, забезпечення прогресу її розвитку, реальна та активна участь у спільноті. Ефективний спосіб у який можливо це реалізувати – створити для учня (учениці) індивідуальну модель підтримки в закладі освіти.
Індивідуальна програма розвитку- це документ, що забезпечує саме індивідуалізований підхід до дитини, яка має освітні труднощі, закріплює перелік корекційно-розвиткових та психолого-педагогічних послуг, визначає конкретні навчальні цілі, стратегії та підходи їх досягнення.
Фахівці ІРЦ спільно з асистентами учителів розглядають особливості заповнення ІПР нового зразка (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15.01.2021р. № 957 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти»).