A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр"
Великописарівської селищної ради, Сумської області

Новини

Дата: 16.01.2024 13:46
Кількість переглядів: 12

Ігри на розвиток наочно-дієвого мислення

1. «Розклади по групах» – гра, при якій робота очей і рук є провідною. Наприклад, розкладіть перед дитиною великі ложки, десертні та чайні. Попросіть їх розсортувати. Дитина має вирішити сама за яким принципом це зробити.

2. Гра «Побудуй ряд». Тут можна використовувати блоки циліндрів, кольорові таблички, теплові пляшечки, смакові пляшечки, танграм та інші матеріали. Наприклад, необхідно побудувати ряд від великого до маленького. Використовуються блоки циліндрів із методу Монтессорі. Кольорові таблички одного кольору, але різних відтінків, необхідно розкласти від найтемнішого до самого світлого.

Ігри на розвиток наочно-образного мислення

1. Гра “На що схоже?”. Її варіацій дуже багато. Одним із них може бути показ зображення химерної плями. Дайте можливість дитині продумати, що це, хто це, який на смак, який на запах, чим займається й інші ознаки.

2. Гра «Назви одним словом». Залежно від віку у дитини змінюватиметься підхід до визначення предметів. Для дітей 3-4 років – прості узагальнення типу: меблі, посуд, ягоди, квіти. Для дитини віком 5 років узагальнення має бути глибше, наприклад: комахи, дикі тварини, домашні тварини, професії та інше. Діти 6-7 років оперують такими поняттями, як тварини Африки, Азії, фрукти Європи, Азії тощо.

3. Гра «Дай визначення». Дитині пропонується предмет, який він характеризує. Наприклад, показуємо кухоль, який потрібно описати: великий, татовий, тендітний, скляний та ін. А потім дитина вам показує предмет, а ви характеризуєте.

Ігри на розвиток словесно-логічного мислення

1. Гра «Збери картинку». Вона є аналогією пазлів. Завдання дитини з кількох деталей зібрати цілу картинку. Чим старший малюк, тим більше деталей.

2. Гра «Продовжи ряд». Намалюйте ланцюжок і ряд намистин у певній послідовності жовтий, зелений, блакитний, рожевий, а потім повторіть ряд один раз і запропонуйте дитині продовжити. Чим старша дитина, тим більше намистин, змінюються їх розміри.

3. «Протилежності». Гра на вибір протилежного. Наприклад, ви кажете холодну, а дитина підбирає гарячу; мокрий-сухий; чорний-білий та інше.

4. Гра «Вгадай про що мова». Ви послідовно описуєте предмет, а дитина здогадується про що йдеться. Наприклад: круглий, смугастий, солодкий, соковитий – кавун.

3. Гра «Знайди місце для матрьошки». Для неї будуть потрібні матрьошки (мінімум з 6 частин). Розставляємо фігурки в ряд на рівній відстані одна від одної. Потім просимо дитину заплющити очі, прибираємо одну фігурку, а решту вирівнюємо. Маля відкриває очі і намагається знайти місце, між якими фігурками стояла матрьошка. У міру виконання завдання кількість складових має збільшуватись.Возможно, это изображение 1 человек и ребенок


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень