A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр"
Великописарівської селищної ради, Сумської області

Діти з особливими освітніми потребами зможуть користуватися гаджетами та корекційними засобами вдома, – МОН

Дата: 22.03.2021 13:56
Кількість переглядів: 122



«У зв’язку з новими реаліями, спричиненими пандемією COVID-19, у дітей з особливими освітніми потребами виникли ще більші потреби у використанні планшетів, сенсорних дощок, корекційно-розвиткових наборів вдома. На численні запити батьків, керівників шкіл, а також з урахуванням важливості проблематики в цілому затвердженим документом встановлені відповідні норми», – зазначив т.в.о. Міністра освіти і науки Сергій Шкарлет. Сьогодні, 9 грудня 2020 року, Уряд затвердив проект постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження порядку забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти». 

Зокрема, порядок дозволяє наступні заходи:

  • закладам освіти закуповувати допоміжні засоби для спільного користування, за наявності кількох учнів з однаковими категоріями особливих освітніх потреб та за згоди їхніх батьків (це дає можливість ефективно використовувати кошти й збільшити обсяг спеціальних засобів для дітей);
  • дітям з ООП брати індивідуальні допоміжні засоби для користування ними вдома (під час дистанційної форми навчання, канікул тощо).

Очільник МОН Сергій Шкарлет повідомив, що проектом Державного бюджету-2021 передбачено окрему бюджетну програму на підтримку дітей з особливими освітніми потребами в розмірі 505 млн грн, 30% з яких можна використовувати на закупівлю допоміжних засобів.

Допоміжні засоби для навчання – це пристрої, обладнання, засоби та технології, що використовуються з технічною, дидактичною, методичною, функціональною, навчально-розвивальною, ігровою, комунікативною метою для покращення навчальної діяльності, розвитку навичок комунікації та забезпечення надання особам з ООП підтримки в освітньому процесі. Такі засоби зазначаються в індивідуальній програмі розвитку та висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку дитини, що надав Інклюзивно-ресурсний центр.

Документ розроблено на виконання статті 20 Закону України

 

 «Про повну загальну середню освіту». 

Нагадаємо, розширено

Джерело https://www.kmu.gov.ua/news/diti-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami-zmozhut-koristuvatisya-gadzhetami-ta-korekcijnimi-zasobami-vdoma-rishennya-uryadu?fbclid=IwAR1xe_f3K-LSQ3R0kLgVlzMLax_5qATnZxFcfZISvsflT6-lCBm24NMoPq0

 

 можливості забезпечення допоміжними засобами осіб з ООП.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень