A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр"
Великописарівської селищної ради, Сумської області

Новини

Дата: 27.05.2020 14:11
Кількість переглядів: 207

Формування позитивної самооцінки у діток з ООП

 Важливу роль у формуванні позитивної самооцінки у діток з ООП відіграє оточення дитини, зокрема, батьки. Дітки, які відчувають, що батьки їх люблять і приймають, також навчаються любити й приймати себе.

Яких рекомендацій варто дотримуватись у спілкуванні з вашою дитиною?

– необхідно звести до мінімуму негативні оцінки поведінки дитини,

– розвивати ініціативність та самостійність,

– створювати «ситуацію успіху» – давати таке доручення, з яким дитина напевне зможе впоратися,

– частіше хваліть дитину, але так, щоб вона знала за що саме,

– демонструйте зразки упевненої поведінки, будьте в усьому прикладом для дитини,

– не порівнюйте дитину з оточуючими,

– не висувайте завищених вимог до дитини,

– якщо виникають конфліктні ситуації – постарайтеся обговорити та проаналізувати їх разом із дитиною.

       Нескладні завдання для формування позитивної самооцінки у діток:

«Відповідальні обов’язки – створення «ситуації успіху»

– Дитина розвиває почуття власної гідності, знаючи, що їй довіряють. Кращий спосіб зробити це – доручити дитині відповідальну роботу. Складіть список завдань, які під силу виконати вашій дитині (наприклад, поливати кімнатні рослини, гуляти із собакою, складати одяг, витирати посуд, тощо).

– Якщо вона робить помилки, допоможіть їй виправити їх, але не наголошуйте на цьому. 

 «Мої позитивні якості»

– Разом із дитиною напишіть на листку паперу її позитивні якості, наприклад: що вона вміє робити, її гарні риси характеру, добрі вчинки. Прочитайте написане вами.

– Час від часу повертайтеся до цього листка, щоб перечитати його.

«Щоденник успіху»

– «Щоденник успіху» – журнал в якому дитина самостійно, або за допомогою дорослого, записує (робить малюнок) свого певного досягнення (добра справа, правильно виконане завдання, тощо). 

“Казкотерапія”

 – Читайте та обговорюйте з дітками казки, оповідання, герої яких долали труднощі, були сильними та впевненими незважаючи на певні обмеження та перешкоди. 

– Це допоможе дитині ідентифікувати себе з героєм твору, запозичити його модель

поведінки та підвищити свою самооцінку.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень