A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр"
Великописарівської селищної ради, Сумської області

Новини

Дата: 30.01.2024 14:12
Кількість переглядів: 7

Розвиток любові дітей до читання

Кожен вчитель у школі, будь то вчитель з математики, біології, хімії або фізики, грає важливу роль, допомагаючи і розвиваючи читання учнів. З дошкільного віку, коли вчителі заповнюють потреби дітей в грамотності, надаючи спеціальні для цього ресурси, учні та вчителі можуть відчувати себе впевнено.

Навчаючи дітей читанню, важливо прищепити їм любов до цієї справи. Діти, які самостійно беруться за читання книг, без негативу відносяться до нього, ніж ті, для яких це є обов'язком.

СТВОРЕННЯ МОТИВАЦИИ

Мотивація - головний і важливий компонент у розвитку любові до грамоти. Найкращий спосіб для розвитку мотивації у дітей - полиця з книгами, яка відповідає їх рівню читання і інтересу. Важливо, щоб на даній полиці були книги, назви яких оточують дітей у повсякденному житті. Коли вони знаходять такі книги, які в той же момент можуть асоціюватися з їхньою родиною, друзями, тваринами, персонажами різних художніх картин і т.д., рівень їх інтересу збільшується.

Залучити дитину до читання можна, якщо надати їй книги різного жанру, це можуть бути вірші, загадки, фантастика різного напрямку, біографія, різні типи розповідей і т.д. Завдяки такому підходу діти знайдуть для себе те, що їм найбільше підходить, і їх любов до читання буде тільки збільшуватися.

На початку навчального року, вчителі, налагоджуючи стосунки зі своїми учнями, можуть проводити індивідуальні опитування та інтерв'ю. Це буде сприяти розумінню вчителя того, які інтереси, захоплення, симпатії і антипатії, проблеми, сильні і слабкі сторони має учень. Зібрана інформацію буде сприяти тому, щоб підібрати для учня таку книгу, яка викличе у нього захоплення, а також, як доповнення, учителю буде простіше знайти підхід до цього учня.

Ще один спосіб зацікавити дітей до читання - це створення списку рекомендованої літератури. Список може зробити або сам учитель, або він може попросити кожного учня зробити власний список літератури, який може бути цікавий їх одноліткам або однокласникам. Ці списки можна розвісити десь в кутку класу, щоб кожен учень мав до них доступ і знайти для себе нову цікаву книгу.

Не варто забувати про діагностику і контроль грамотності. Ведення записів або заміток - це ті інструменти, які можуть бути використані для розуміння рівня навчання і самостійного читання учнів. Під час індивідуальної перевірки, вчителі можуть спостерігати помилки, пов'язані з читанням, відповідями учнів на питання, пов'язані з розумінням прочитаного, або подробиці їх вираження, тону або швидкості читання.

СПІЛЬНЕ ЧИТАННЯ

Завдяки щоденному читанню під контролем вчителя, можно ознайомити дітей з навчальною літературою різних жанрів. Діти будуть рости як читачі, якщо щоденна індивідуальна практика дасть їм вибір того, що хочеться читати. Ознайомивши дітей з книгами різного жанру під час навчання, це сприятиме тому, що діти будуть читати із задоволенням не тільки на заняттях в школі, але і вдома, в їх вільний час.

Базові знання по темі або предмету можуть допомогти учням брати участь в читанні. Наприклад, якщо дитина ніколи не була на фермі, вона може не розуміти, як обстановка сараю має вирішальне значення для сюжету історії, яка відбувається на фермі. Створення історій і статей, що відносяться до повсякденного життя і поточних подій, - ще один спосіб розширити базові знання. Щоб накопичити базові знання перед читанням, вчителі повинні розглянути можливість проведення для учнів віртуальних або живих екскурсій, або надання їм доступу до реальних об'єктів.

Припустимо, що учні не розуміють словниковий запас або зміст тексту. Дозвольте їм робити прогнози, встановлювати зв'язки і задавати питання перед кожним читанням, щоб оцінити свої знання. Ці три стратегії розуміння інформують учителя про рівень знань учнів по конкретній темі. Заохочуйте читачів використовувати назву і зображення, щоб зробити припущення про те, про що книга, перш ніж читати її. Під час читання учні підтверджують свій прогноз і встановлюють зв'язок. Задавайте такі питання, як: «Про що вам нагадує цей текст?» або "Що буде далі?", щоб побудувати розуміння.

Займайтеся щодня з учнями читанням і залучайте до читання вдома, даючи їм інструкції і право вибору. Ознайомте з культурно значущими і різноманітними жанрами, щоб розвинути любов до читання.Возможно, это изображение 1 человек и учится


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень