A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр"
Великописарівської селищної ради, Сумської області

Роль учасників команди супроводу дитини з ООП

Дата: 17.04.2024 14:25
Кількість переглядів: 9

Функції учасників команди психолого-педагогічного супроводу

                                           

Практичний психолог:

• вивчення та моніторинг психічного розвитку

дитини з ООП;                                                               

• психологічний супровід дитини з ООП;

• надання корекційно-розвиткових послуг дитині з

ООП згідно з IПP;

• надання рекомендацій, консультацій та

методичної допомоги педагогічним працівникам

закладу освіти у роботі з дитиною з ООП;

• консультативна робота з батьками дитини з ООП;

• просвітницька робота щодо формування

психологічної готовності в учасників освітнього

процесу до взаємодії в інклюзивному середовищі.

 

Соціальний педагог:

• соціально-педагогічний патронаж дитини з ООП та її батьків;

• виявлення соціальних проблем, які потребують негайного

вирішення, при потребі, направлення до відповідних фахівців з

метою надання допомоги;

• вивчення соціальних умов розвитку дитини з ООП;

• соціалізація дитини з ООП, адаптація її у новому колективі;

• інформування дитини з ООП та її батьків про мережу закладів

позашкільної освіти, залучення дитини до участі в гуртках,

секціях з урахуванням її можливостей;

• надання рекомендацій учасникам освітнього процесу щодо

шляхів ефективної інтеграції дитини з ООП в колектив

однолітків, формування позитивного мікроклімату в дитячому

колективі, подолання особистісних, міжособистісних конфліктів;

• захист прав дитини з ООП, за відповідним дорученням

представлення її інтересів у відповідних органах та службах.

 

Вчителі-дефектологи (вчитель-логопед, сурдопедагог,

тифлопедагог...), вчитель-реабілітолог:

• надання корекційно-розвиткових послуг дитині з ООП, згідно

ІПP;

• моніторинг досягнень у відповідній сфері розвитку дитини,

згідно ІПР;

• надання рекомендацій педагогічним працівникам щодо

особливостей організації освітнього процесу, реалізації

корекційно-розвиткових цілей в процесі навчання, технології

для досягнення кінцевих цілей навчання, визначених в ІПР та

застосування адаптацій (модифікацій);

• консультативна робота з батьками дитини з ООП.

 

Асистент вчителя/вихователя:

• спостереження за дитиною з метою вивчення її індивідуальних

особливостей, схильностей, інтересів та потреб;

• адаптація освітнього середовища; навчальних Матеріалів

відповідно до потенційних можливостей та з урахуванням

індивідуальних особливостей розвитку дитини з ООП;

• оцінка спільно з вчителем/вихователем рівня досягнення

кінцевих цілей навчання, передбачених ІПР;

• підготовка інформації для учасників засідання Команди

супроводу за результатами спостереження за дитиною щодо її

індивідуальних особливостей, інтересів та потреб;

• надання інформації батькам, педагогічним працівникам щодо

особливостей розвитку дитини з ООП.

 

  Батьки дитини з ООП:

• доведення інформації про дитину (стиль, спосіб

навчання, успіхи, труднощі у виконанні домашніх

завдань);

• прийняття участі у роботі Команди супроводу, в тому

числі залучення до складання ІПP;

• створення умов для навчання, виховання та розвитку

дитини.                                        

                             .


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень