Що робити, якщо поки що немає можливості відновити корекційні та реабілітаційні заняття дитини?
Приділіть увагу:
іграм, хобі, дозвіллю;
розвитку соціально-побутових навичок;
розвитку навичкам соціальної взаємодії (якщо це можливо в нинішніх умовах
).
Ігрова діяльність допомогає підтримувати й розвивати навички спілкування, читання, рахування, розвиває мислення, концентрацію уваги, запам'ятовування, емоційну сферу.
Додатково, активні та рухливі ігри послаблюють напругу, вчать відчувати своє тіло.
Сенсорні ігри заспокоюють, знімають сенсорне перенавантаження.
Ігри на розвиток пізнавальної діяльності підтримують і закріплюють навчальну діяльність, мають корекційну спрямованість.
Розвиток соціально-побутових навичок.
Важливою ланкою підготовки дітей з особливими потребами до самостійного життя є освоєння ними соціально-побутових навичок.
Як це зробити в домашніх умовах Бесіда, розгляд сюжетних малюнків, мнемотаблиць, і звичайно, використання сюжетно-рольової гри.
До речі, дуже ефективно буде використання в грі сюрпризного моменту
Допоможіть дитині налагодити спілкування з ровесниками.
У всіх повинні бути друзі, вірно? Організуйте спільне дозвілля: прогулянки, ігри, але залиште дітям вибір і простір для творчості у спілкуванні.
Крім того, ви можете повторювати пройдений матеріал в повсякденній діяльності.
Наприклад, при прибиранні в кімнаті можна повторювати назви меблів
, або при приготуванні їжі можна зважувати продукти, прораховувати вартість
.
Читання, письмо і рахунок можно розвивати через складання списку закупок тощо (
тут розвиваються і побутові навички і мисленнєві процеси)