A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр"
Великописарівської селищної ради, Сумської області

Новини

Дата: 25.03.2020 15:19
Кількість переглядів: 164

 

Вправи для розвитку моторики і уваги

  1. Вправа «Повтори за мною».

Дитина повинна по інструкції:

  • протягнути руки вгору, вниз, направо, наліво (якщо не знає «направо», «наліво», то «на вікно», «на двері»);
  • показати витягнутою рукою на названий предмет (вікно, стіл, книга і т.д.);
  • намалювати крейдою (олівцем) круг (паличку, хрестик) вгорі, внизу, праворуч, ліворуч дошки (зошита).

 

  1. Вправа «Який я сильний».

Вправа для пальців рук: розчепірити пальці, стиснути кулак – розтиснути; з стиснутого кулака по черзі випрямляти пальці.

  1. Скачувати з пластиліну кульки, змійки, ланцюжки.
  2. Вправа «Допоможи».

Перекладати дрібні предмети (кульки) із однієї коробки в іншу. Зібрати розсипані на підлозі дрібні предмети в коробку.

  1. Вправа «З’єднай».

Крейдою на дошці або олівцем на аркуш паперу ставлять дві крапки, дитина повинна пальцем провести лінію, що їх сполучає (крапки даються в різних напрямках).

Вправи для визначення кольору, форми, величини

  1. Показується якась фігурка з кольорової геометричної мозаїки (ромб, круг, трикутник). Дитина повинна вибрати таку ж за формою (по кольору).
  1. Показується певна фігурка (з тієї ж мозаїки), а потім вона приби-рається. Дитина по пам’яті повинна підібрати таку ж.
  2. Розкладання різнокольорових кульок, кружечків, паличок в кучки по кольору.
  1. Складання різних пірамідок.
  1. Складання мотрійок.
  2. Будування ланцюжком кубиків однакового розміру і одного кольору. Будування кубиків різної величини в ряд за принципом поступового зменшення розміру кожного наступного кубика.
  1. Виставляють однорідні предмети різного розміру (грибочки, човники, ляльки і т.д.). Дитині пропонують показати найбільшу – найменшу

 

 

Корекційні вправи для неспокійних дітей

Для неспокійних, імпульсивних дітей доцільно заняття чергувати зі спеціальними вправами, які вимагають спокою і самовладання.

Ці вправи можуть бути наступними:

  1. Посидіти спокійно 5-10-15 секунд.
  2. Посидіти мовчки, заклавши руки за спину.
  3. Повільно мовчки проводити рукою по краю стола.
  4. Тихо встати і сісти.
  5. Тихо пройти до вікна (до двору), повернутися на своє місце і сісти.
  6. Тихо підняти і опустити книжку (можна кілька разів).

Корекційні вправи для досягнення відповідної швидкості рухів

Ці вправи доцільно проводити з інертними, малорухливими дітьми.

  1. Прибрати зі столу руки швидко по команді.
  2. Швидкі рухи по команді (підняти руку, простягнути в сторону і т.д.).
  3. Швидко постукати по столу 3, 4, 5 раз.
  4. Швидко вийти з-за столу, сказати своє ім’я (або вік, або адресу) і сісти на місце.
  5. Швидко підняти якийсь предмет (попередньо вчитель його упускає).
  6. Швидко витерти дошку.
  7. У швидкому темпі називати показувані предметні картинки.
  8. Коли дитина навчиться складати пірамідку, збирати мотрійку, можна влаштовувати з нею змагання «Хто швидше». Вчитель одночасно з нею складає таку ж пірамідку, іноді випереджаючи дитину, іноді надаючи «перемогу» їй.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень