A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр"
Великописарівської селищної ради, Сумської області

Ідемо до логопеда, як підготувати дитину?

Дата: 15.04.2024 17:26
Кількість переглядів: 12

Перша зустріч з логопедом.

Не можна просто так привести дитину до логопеда. Ні, звичайно можна. Можна відвести дитину в незнайомий кабінет, де йому чужа тітка починає з порога ставити незручні запитання. А мама хвилюється, тому дитина відразу розуміє: місце страшне, сюди краще не ходити. Такий настрій малюка неминуче вплине на результати логопедичної діагностики. Тому готуйтеся і готуйте дитину заздалегіть:

🔸Розкажіть дитині, куди ви збираєтеся і що його там чекає.

🔸Згадайте як проходила вагітність, пологи, період народжування, ранній розвиток чи немає неврологічних або психіатричних діагнозів. Можна взяти «Історію розвитку дитини», якщо хвилюєтеся.

🔸Напишіть на листочку всі питання, які хочете задати фахівцю.

🔻Як не потрібно робити🔻

🔸Говорити дитині: «Ми йдемо до лікаря». Як правило, діти не люблять лікарів. Неприємні асоціації можуть викликати дитячий негативізм. Краще сказати, що йдемо до тітки, у якої багато книжок та іграшок. Пофантазуйте в загальному. Головне, дитина повинна знати, що це боляче і не страшно, а цікаво і весело.

🔸Приховувати анамнез і грати в «ану, відгадай». Щоб досягти бажаного результату ( а логопед бажає допомогти вашій дитині), потрібно розповісти все про що запитують. Від вашої чесності буде залежати, наскільки правильно і швидко дитина отримає корекцію.

🔸Дуже активно поводитися, втручатися в розмову під час логопедичного обстеження, відповідати за дитину, допомагати або тиснути на неї.

🔸Думати, що логопед чарівник і поставить звук за день. Навіть в найпростіших випадках, звук можна поставити по наслідуванню, але його ще потрібно автоматизувати, диференціювати і аж після цього ввести в мовлення. Адже поставлені звуки не входять до мови самі по собі, їх треба туди «заганяти».

Вся логопедична робота повинна проходити в тісному контакті з батьками. Саме батьки забезпечують закріплення отриманих навичок, над якими йде робота на логопедичних заняттях. А якщо мовне порушення глибше, то можуть піти місяці, роки тільки на постановку! До того ж початкові зустрічі завжди більше організаційні та адаптаційні.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень