A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр"
Великописарівської селищної ради, Сумської області

Як запустити мовлення, коли дитина не повторює навіть звуки?

Дата: 24.01.2023 18:58
Кількість переглядів: 14

Є цілий список домовленнєвих навичок, без яких не може бути усвідомленого звуку.

‼️Поговоримо сьогодні про імітацію: дуже важливо розуміти логіку розвитку цієї навички.

❇️ Імітація з предметом

Наприклад❗️: поклади кубик на кубик, ложку в стакан, постукай ложкою по столу.

❇️ Загальномоторна імітація без предмета

Наприклад❗️: потупай, похлопай, пострибай, підніми ручки, покружляй навколо себе

❇️ Дрібномоторна імітація без предметів

Наприклад❗️: гра "сорока", гулі полетіли на головку сіли, жест 👌

❇️ Імітація артикуляційних рухів

Наприклад❗️: відкрий рот, покажи язик, подуй

❇️ Звуки

Наприклад❗️: коровка робить муууууу

👧 Поки дитина за показом, не може повторити найпростіші 🤟дії імітації, повторення звуків, складів і слів буде набагато складнішим.

⚠️ Важливо! Якщо дитина стрибає цілий день, але не може пострибати на прохання, то це ❌НЕ відпрацьовані навички та відсутність імітації.

🗣Вокалізація різних звуків теж ❌НЕ є мовленням.

‼️Вимагати від дитини, яка не вміє імітувати рухи загальної та дрібної моторики сказати усвідомлено слово "мама" - це все одно, що вимагати від немовляти відразу піти.

⁉️А на якому рівні мовлення вашої дитини?

НЕ говорить і НЕ розуміє, або розуміє мовлення, але не говорить, говорить окремі слова, фразове мовлення, зв'язне мовлення?


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень