A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр"
Великописарівської селищної ради, Сумської області

Нові методики для оцінки розвитку дитини

Дата: 15.09.2019 20:44
Кількість переглядів: 223

Комунальна установа " Інклюзивно-ресурсний центр "поповнився сучасними міжнародними психодіагностичними методиками WISC-IV, Leiter-3, Conners-3, PEP-3 та CASD. Саме вони допомагають визначити сильні та слабкі сторони у розвитку дитини.

До комплектів, які надійшли в ІРЦ, входять 5 методик:

Leiter-3 (Міжнародна шкала продуктивності Лейтера) – методика, що дозволяє оцінити невербальний інтелект та функціонування нейропсихологічних процесів, що лежать в його основі.

WISCIV (шкала інтелекту Векслера для дітей) – стандартизована методика для вимірювання інтелекту у дітей віком від 6 до 16 років.

«Психоосвітній профіль: індивідуалізоване психоосвітнє оцінювання дітей із розладами аутичного спектра за методикою TEACCH» (PEP-3) – методика, що дозволяє оцінити сукупність нерівномірно представлених сильних і слабких з погляду навчання сторін дитини, характерних для розладів аутичного спектра та пов’язаних із ним порушень розвитку.

Conners-3 (Шкали Коннерс, 3 версія) – це набір шкал для оцінки розладу дефіциту уваги і гіперактивності (РДУГ) і його найбільш поширених супутніх проблем і розладів у дітей та підлітків.

Тест CASD (Скринінгова Шкала розладів аутичного спектру) – пропонує швидкий і надійний метод діагностики дітей з аутизмом без урахування вікової категорії, рівня розумового розвитку, або ступеня прояву хвороби.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень