A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр"
Великописарівської селищної ради, Сумської області

Новини

Дата: 23.05.2022 15:29
Кількість переглядів: 41

Вправи для роботи з дітками із затримкою психічного розвитку (для батьків).

Вправа «Домалюй фігури».

Мета: розвиток уяви, фантазії, уваги; творчого, наочно-образного мислення.

– На листку А4 намалюйте кілька геометричних фігур (коло, трикутник, чотирикутник, прямокутник, овал). Покажіть дитині і покладіть запитання:

- Назви геометричні фігури. На кого, на що схожі ці фігури? Домалюй їх так, щоб вийшло певне зображення, малюнок ( наприклад: квадрат – будинок, коло – м’ячик ).

Вправа «Фотоапарат»

Мета: розвиток зорової пам’яті, зосередженості, мовлення.

- Розглянь уважно картку з певним малюнком ( наприклад, ілюстрація з дитячої книжки) і запам’ятай її. Коли я заберу картинку, твоїм завданням буде, якомога детальніше описати, що там було зображено.

Вправа „Знайди схоже”

Мета: розвиток логічного і образного мислення, уміння аналізувати.

– Поглянь на малюнки, що на них зображено?

– Знайди на малюнках і покажи однакових тваринок.

Вправа «Емоції».

Мета: розвиток уяви, формування уміння розуміти свої та чужі емоції.

- Відтворити на обличчі і покажи в дзеркалі емоції:

- Насупитись, як осіння хмара, ображена дитина;

- Розсердитись, як зла чаклунка, голодний вовк;

- Злякатися, як зайчик, побачивши лисичку;

- Посміхнутися, як кіт на сонечку;

- Посміхнутися, як хитра лисиця.

Пальчикова гімнастика. Вправа «Будиночок».

Мета: розвиток дрібної моторики рук, уваги.

- Послухай уважно вірш і повторюй рухи за мною:

Ми будуємо домівку,

Ось дах на ній, (- На перші два рядки – з’єднуємо пальці в трикутник: разом кінчики великих пальців, горизонтально інші пальці обох рук з’єднуємо разом зверху у трикутник. )

Вікно наче коло, ( – На третій рядок – з’єднуємо в коло великий і вказівний пальці на одній, а потім на другій руці. )

Стіни прямі,

Зліва і справа, (– На четвертий і п’ятий рядок – прямі долоні обох рук тримаємо вертикально і паралельно. )

Зверху і знизу, (– На шостий рядок – прямі долоні обох рук тримаємо горизонтально і паралельно.)

Я в ньому живу. (– На сьомий рядок – долоні обох рук на грудях.)

Вправа «Знайди відмінності»

Мета: розвиток мислення, уваги, спостережливості; формування уміння порівнювати предмети між собою, знаходити спільне та відмінне.

– Розглянь два малюнки, порівняй їх між собою.

– Чим вони відрізняються один від одного?


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень