Навчальні труднощі. Що під цим розуміють.
15:38 04.02.2022
Навчальні труднощі. Що під цим розуміють.
15:38 04.02.2022
Ігри для розвитку та корекції мовлення.
Зробити заняття з дітьми цікавим, але не розважальним, ефективним, а не ефектним, навчати,формувати,закріплювати граючись, а не просто грати - ось ті головні проблеми, які необхідно вирішувати в роботі логопеда з дітьми.15:19 28.01.2022
Співпраця з асистентами учителів
Індивідуалізація освітнього процесу є важливим критерієм розвитку інклюзивності закладу, його своєрідної відповіді на освітні потреби дитини. Основна мета індивідуалізації - максимальне розкриття потенціалу дитини, забезпечення прогресу її розвитку, реальна та активна участь у спільноті. Ефективний спосіб у який можливо це реалізувати – створити для учня (учениці) індивідуальну модель підтримки в закладі освіти.11:41 21.01.2022
16:53 13.01.2022
Картки візуальної підтримки процесу навчання
17:15 17.12.2021
Фрагмент корекційно-розвиткового заняття
Гра на диференціацію звуків "Чай з друзями"17:22 16.12.2021
Діти з РАС. Особливості корекційної роботи.
Організація навчання та виховання10:46 03.12.2021
Дитина з ООП. Рекомендації для батьків.
Рекомендації батькам щодо взаємин з дитиною із особливими потребами09:41 26.11.2021
Фрагмент корекційно-розвиткового заняття
Відпочиваємо від звуків! В процесі автоматизації звуків з метою відпочинку, зміни виду діяльності в нагоді стає гра- танграм.11:25 18.11.2021
Порядок створення інклюзивного класу
Як у школі створити інклюзивний клас: покрокова інструкція11:08 18.11.2021