Новини
Ігри для розвитку фонетико-фонематичної сторони мови
«Пограємо в казку»
Дорослий пропонує дитині згадати казку «Три ведмеді». Потім, змінюючи висоту голосу, просить відгадати, хто говорить: Михайло Іванович (низький голос), Настасья Пилипівна (голос середньої висоти) або Мишко (високий голос). Одна і та ж репліка вимовляється по черзі різним по висоті голосом, в трьох варіантах: – Хто сидів на моєму стільці? – Хто їв з моєї чашки? – Хто спав в моєму ліжку? – Хто ж був в нашому домі? І т.п.
«Зіпсований телефон”
Мета: розвивати у дітей слухову увагу.
Ігрові правила. Передавати слово треба так, щоб діти, які сидять поруч не чули. Хто неправильно передав слово, тобто зіпсував телефон, пересідає на останній стілець.
Ігрові дії: пошепки передавати слово на вухо гравцеві, який сидить поруч.
Хід гри. Діти вибирають ведучого за допомогою лічилки. Всі сідають на стільці, поставлені в ряд. Ведучий тихо (на вухо) говорить якесь слово поруч сидячому, той передає його наступному і т.д. Слово має дійти до останньої дитини. Ведучий запитує у останнього: «Яке ти почув слово?» Якщо той скаже слово, запропоноване ведучим, означає, телефон справний. Якщо ж слово не те, то ведучий запитує всіх по черзі (починаючи з останнього) яке вони почули слово. Так дізнаються, хто наплутав, «зіпсував телефон». Винний займає місце останнього в ряду. 2. Ігри для розвитку лексичної сторони мовлення (формування словника)
«Вершки-корінці»
Дидактична задача:
Тренувати дітей в класифікації овочів (за принципом: що у них їстівне – корінь або плоди на стеблі).
Ігрові правила. Відповідати можна тільки двома словами: вершки і корінці. Хто помилився, платить фант.
10:42 23.06.2020