A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр"
Великописарівської селищної ради, Сумської області

Новини

Дата: від до Скинути

Вебінар з асистивних технологій для спілкування дітей з ООП

21 жовтня 2021 року  працівники комунальної установи «Інклюзивно – ресурсний центр» Великописарівської селищної ради переглянули  онлайн вебінар з асистивних технологій для спілкування. Захід  дуже корисний для вчителів, асистентів вчителів, вихователів, асистентів вихователів, батьків та усіх хто цікавиться інклюзією. Були розглянуті питання практики використання альтернативної і додаткової комунікації (АДК) - технології, яка допомагає спілкуватись людям з мовленнєвими порушеннями. З метою комунікації можуть використовуватись піктограми, малюнки, жести, жестова мова, генератори мовлення, цифрові рішення, пристрої та додатки. Команда авторів та практиків на цьому вебінарі поділиться досвідом, який лежить в основі методичних рекомендацій. Як ефективно організувати спілкування з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивній освіті а також у щоденному житті в соціумі.  

09:18 22.10.2021

Графік роботи ІРЦ

З 1 липня по 25 серпня  спеціалісти центру перебуватимуть у відпустках. В цей період комплексна оцінка розвитку дітей та корекційно - розвиткові послуги проводитися НЕ БУДУТЬ. Відновлення комплексної оцінки відбуватиметься з 26 серпня, а корекційно - розвиткових занять - 1 вересня.

14:23 01.07.2021

Онлайн- семінар з питань організації інклюзивного навчання у закладах освіти Великописарівської селищної ради

18 березня в комунальній установі "Інклюзивно - ресурсний центр" Великописарівської селищної ради під модераторством головного спеціаліста відділу освіти, молоді та спорту Великописарівської селищної ради Іншиної Т.Ф. та директора Романенко І.О. відбувся онлайн - семінар з питань організації інклюзивного навчання у закладах освіти Великописарівської селищної ради.

10:03 19.03.2021

Коли є потреба звернутись з дитиною до інклюзивно - ресурсного центру

дитина почала пізніше гуліти, тримати голівку, тягнутися до іграшок, хапати їх, захлинається при смоктанні, із запізненням навчилася сидіти, повзати і ходити; до трьох років у дитини не з'явилося мовлення, вона спілкується за допомогою жестів та окремих складів; з іграшками і до цього часу гратися не може, лише на короткий термін дитину може привабити чужа або нова іграшка; дитина неуважна, казки не слухає, не розуміє їх змісту, погано запам'ятовує вірші; у поведінці дитини є моменти, які Вас хвилюють: малюк дуже рухливий, неслухняний або, навпаки, млявий, повільний, у нього повсякчас змінюється настрій; Ви бачите ці вади, але у Вас десь жевріє надія, що дитина переросте і буде такою, як і всі. У дитини є труднощі в засвоєнні освітньої програми чи навчальних предметів. Педагоги скаржаться, що у дитини с труднощі в навчанні, конфлікти в класі, агресивність Дитина часто відчуває себе втомленою, не бажає вчитись, виконувати домашні завдання, відвідувати школу. Дитина, на Ваш погляд, надто рухлива, або, навпаки, довго думає, гірше інших навчається, погано говорить. Деталі тут https://ircenter.gov.ua

10:06 09.03.2021

Міжнародний освітній семінар ,,АВА -терапія. Питання відповіді"

Працівники КУ "ІРЦ" 31 січня 2020 року  відвідали Міжнародний освітній семінар "АВА-терапія. Питання- відповіді",який відбувся на базі Конгрес -центру СумДУ. Доктор Тереза Сіансіоло з США презентувала власний досвід роботи  з АВА терапією з дітьми з особливими освітніми потребами.

21:15 31.01.2021

МОН РОЗШИРЮЄ МОЖЛИВОСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОПОМІЖНИМИ ЗАСОБАМИ ОСІБ З ООП

Розширено перелік закладів освіти, в яких можуть закуповуватися за кошти держави допоміжні засоби для навчання (спеціальні засоби корекції психофізичного розвитку) для осіб з особливими освітніми потребами. Відповідні зміни до наказу МОН від 23.04.2018 № 414 «Про затвердження типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах (групах) закладів освіти» зареєстровано в Мін’юсті за № 1183/35466 від 26.11.2020 р. Документ 8 грудня опубліковано в бюлетені «Офіційний вісник України», після чого він набув чинності. 

15:43 10.12.2020

З 2020 РОКУ ВЧИТЕЛІ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ВИВЧАТИМУТЬ МЕТОДИКИ РОБОТИ В ІНКЛЮЗИВНИХ КЛАСАХ

З2020 року програма підвищення кваліфікації вчителів початкових класів міститиме новий обов'язковий модуль – інклюзивне навчання. Він має навчити педагогів працювати з дітьми з особливими освітніми потребами (ООП), а також допомогти їм в організації роботи інклюзивного класу. Про це заявила заступниця Міністра освіти і науки Любомира Мандзій під час відкриття Форуму “Навчання без перешкод: як зробити українські школи інклюзивними” сьогодні, 22 листопада 2019 року, в Києві.

15:37 10.12.2020

Сьогодні, 22 жовтня, відзначають Всесвітній день людей з вадами мовлення, що має на меті акцентувати увагу на проблемі людей із мовленнєвими порушеннями для підтримки їх у суспільстві

Всесвітній день людей з вадами мовлення почали проводити щорічно 22 жовтня за ініціативою фахівців з дослідження патологій мови з Канади (Canadian Association of Speech-Language Pathologists and Audiologists - CASLPA). Король Великобританії, Канади, Австралії та Південної Африки Георг VI, який страждав на заїкання, визнав важливість мовної терапії для лікування заїкання ще на початку 20-го століття. Заїкання - є значним порушенням мови і характеризується частим повторенням або пролонгацією звуків, складів, слів, частими зупинками або нерішучістю в промові, що розриває її ритмічне протягом. За статистикою близько 3 млн. Людей по всьому світу мають подібні проблеми. Причини виникнення заїкання досі точно не встановлені. Посилання на джерело: https://te.20minut.ua/Podii/mizhnarodniy-den-shkilnih-bibliotek-vidznachayut-22-zhovtnya-10553932.html

11:51 22.10.2020

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень